تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815369476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرکی:جنوب تهران سرشاراز استعداد های ناب فوتبال است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرکی:جنوب تهران سرشاراز استعداد های ناب فوتبال است شهرری - ایرنا - سرمربی فوتبال فولاد خوزستان در دیدار با رییس اداره ورزش و جوانان حوزه جنوب غرب تهران گفت: جنوب شهر تهران سرشار از استعدادهای ناب ورزشی از جمله فوتبال است.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا، ˈحسین فرکیˈ در دیدار رییس اداره ورزش و جوانان حوزه جنوب غرب تهران وجمعی از کارشناسان ورزشی این منطقه اظهار داشت: جنوب تهران سرشار از استعدادهای ناب ورزشی است که در صورت توجه به آن ورزشکاران زیادی در سطوح و رشته­های مختلف ورزشی از جمله فوتبال تحویل تیم های ملی خواهد داد.
وی در ادامه با اشاره به قهرمانی تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ سیزدهم، این قهرمانی را مرهون الطاف الهی و دعای خیر مردم وهمچنین تلاش شبانه روزی کادرفنی،مدیریتی وبازیکنان تیم فولاددانست وافزود:مردم خونگرم خوزستان با حمایت های خود از تیم فولاد سهم به سزایی در کسب عنوان قهرمانی این تیم داشتند.
فرکی بابیان اینکه،قهرمانی تیم فولادخوزستان درلیگ سیزدهم فوتبال مسوولیت تمامی اعضای این تیم را درسالهای آینده به خصوص بازی درلیگ قهرمانان آسیا دو چندان کرده است، گفت: امیدوارم با حمایت همه جانبه مدیران و مسوولان استان خوزستان و این موفقیت ها تداوم داشته باشد.
رییس اداره ورزش و جوانان حوزه جنوب غرب تهران نیز در این دیدار ضمن تبریک قهرمانی این تیم به مردم شهیدپرور استان خوزستان، از حسین فرکی به عنوان نمونه کامل یک مربی بادانش، متعهد و اخلاق گرا نام برد و اظهار داشت: فرکی فوتبال را از همین زمین های خاکی محله امامزاده حسن (ع) واقع در منطقه 17 حوزه جنوب­غرب فوتبال را آغاز کرد.
ˈحسین خبیریˈبازی در باشگاه های معتبر فوتبال و تیم ملی، مربیگری تیم ملی فوتبال و همچنین قهرمانی با تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ برتر سیزدهم جام خلیج فارس را از جمله افتخارات با ارزش فرکی عنوان کرد و افزود: باعث مباهات ماست که چنین سرمایه با ارزشی از منطقه جنوب­غرب تهران به این افتخارات بزرگ دست یافته است.
وی درادامه این دیدار که با حضور جمعی از کارشناسان ورزشی از جمله حسین صالح مدرس بین­ المللی مربیگری فوتبال و کارشناس خبره اداره کل ورزش و جوانان استان تهران همراه بود، برای تیم فولاد خوزستان در مسابقات جام باشگاه های آسیا آرزوی سربلندی و موفقیت کرد.
همچنین پیش از این نیز در شهریور سال 1392 اداره ورزش و جوانان جنوب­غرب با برگزاری یک دیدار نمادین میان تیم رسانه ورزش و پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس از حسین فرکی به عنوان اسطوره و پیشکسوت منطقه جنوب­غرب تهران تجلیل و تقدیر به عمل آورد.
تیم فولاد خوزستان روز جمعه گذشته در هفته سی ام سیزدهمین دوره رقابت های قهرمانی فوتبال باشگاههای برتر کشور موفق شد با نتیجه یک برصفر میزبان خود تیم گسترش فولاد تبریز را شکست داده و با کسب 57 امتیاز دومین عنوان قهرمانی تاریخ رقابت های لیگ برتر را دست آورد.
1724/703
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن