تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814977565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انکار عجولانه احتمال حضور فان خال در منچستر


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: انکار عجولانه احتمال حضور فان خال در منچستر
کد خبر: ۳۹۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰ - 13 April 2014


باشگاه فوتبال منچستریونایتد انگلیس روز گذشته با عجله خبر مذاکره لوییس فان خال سرمربی هلندی با مالکان این باشگاه در سوییس را رد کرد.


به گزارش دیلی میل، این در حالیست که خبرهای یک ماه گذشته از قطعی بودن اخراج دیوید مویس سرمربی کنونی شیاطین سرخ حکایت می کنند که سال خوبی را سپری نکرده است.


از سوی دیگر فان خال هم که در آستانه پیوستن به تاتنهام بعد از جام جهانی 2014 قرار داشت، روند مذاکرات خود را با این باشگاه کند کرده است تا همچنان فرصت رفتن به اولدترافورد را داشته باشد. 


خبر ملاقات او با مالکان منچستریونایتد را روزنامه د تلگراف هلند اعلام کرد که از روزنامه های پر تیراژ و معتبر این کشور به شمار می رود. 


با وجود این هر تصمیمی طی چند هفته آینده توسط خانواده گلیزر و اد وودوارد رییس اجرایی منچستریونایتد گرفته خواهد شد. 


احتمالا آنها باید در مورد ادامه برنامه های طولانی مدتی که بر اساس تفکرات فرگوسن و گیل پایه ریزی شده است و یا تغییر مسیر خود و انتخاب سرمربی جدیدی برای کوتاه مدت تصمیم بگیرند. 


انتظار می رود الکس فرگوسن بزرگترین حامی مویس و همچنین دیوید گیل رییس اجرایی سابق باشگاه به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره نقشی در این تصمیم نداشته باشد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن