تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814749007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بان کی مون خواستار گفت و گو برای حل بحران اوکراین شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بان کی مون خواستار گفت و گو برای حل بحران اوکراین شد تهران-ایرنا- ˈبان کی مونˈ دبیرکل سازمان ملل متحد روز یکشنبه از همه طرف های درگیر در بحران اوکراین خواست با تعامل در گفت و گوها از خود خویشتن داری نشان دهند.


به گزارش خبرگزاری فرانسه از مقر سازمان ملل متحد، درخواست بان کی مون در حالی مطرح می شود که کی یف، مسکو را به خشونت طلبی در شهرهای شرقی اوکراین متهم کرد؛ بعد از آنکه دو پاسگاه پلیس در شهرهای ˈاسلاویانسکˈ و ˈکراماتوسکˈ شرق اوکراین به اشغال معترضان طرفدار روسیه در آمد.
بان کی مون با صدور بیانیه ای اعلام کرد: از بابت تشدید تنش ها و وخامت اوضاع همچنین افزایش احتمال درگیری های خشونت بار به شدت نگران است.
دبیرکل سازمان ملل در این بیانیه از همه طرف ها خواست تا برای رسیدن به آرامش، استقرار حکومت قانون و نشان دادن خویشتنداری از خود تلاش کنند.
وی همچنین خواستار برگزاری سریع تر گفت و گوهای سازنده، تنش زدایی و رفع اختلاف نظرها شد.
دولت اوکراین چهارشنبه گذشته با تهدید معترضان از آنها خواسته بود به اشغال ساختمان های دولتی پایان دهند. فعالان طرفدار روسیه که برخی از آنان مسلح هستند از یکشنبه گذشته (17 فروردین/6آوریل) تعدادی ساختمان های دولتی را به اشغال خود در آورده اند.
جدایی طلبان مسلح اوکراینی که طرفدار روسیه هستند، جمعه گذشته (22 فروردین/11 آوریل) با اشغال ساختمان های دولتی مهم، کنترل شهر ˈاسلاویانسکˈ در 150 کیلومتری مرز روسیه را در دست گرفتند. آنها همچنین یک پایگاه پلیس در این شهر 200 هزار نفری در شرق اوکراین را اشغال کردند.
اروپام**9157 ** 1064
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن