تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814890124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناصرپور، عبدولي و حسن‌زاده مدال‌آوران ايران


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ناصرپور، عبدولي و حسن‌زاده مدال‌آوران ايران
تيم‌هاي منتخب کشتي آزاد و فرنگي نوجوانان ايران در دومين روز مسابقات بين‌المللي کشتي جام پيروزي ترکيه صاحب 2 نشان نقره و يک مدال برنز شدند.

به گزارش ورزش سه و به نقل از فدراسيون کشتي، در وزن 46 کيلوگرم کشتي آزاد عرفان آييني پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با حساب 10 بر 2 نماينده ارمنستان را شکست داد. وي در دومين مبارزه خود آزادکار قزاقستان را با حساب 14 بر 4 برد و به مرحله يک چهارم نهايي رسيد. آزادکار ايران در کشتي ماقبل فينال به مصاف کشتي‌گير روس رفت و با امتياز 12 بر 2 نتيجه را واگذار کرد. آييني براي کسب مدال برنز با حساب 22 بر 19 مقابل حريف ترکيه‌اي شکست خورد و پنجم شد.

در وزن 58 کيلوگرم فرهاد نوري ابتدا نماينده روسيه را 13 بر 6 شکست داد و در مبارزه دوم آزادکار قزاقستان را با حساب 2 بر 2 مغلوب کرد. نوري در دور سوم با ضربه فني نماينده کشور ميزبان را شکست داد و به يک چهارم نهايي راه يافت. آزادکار کشورمان در اين مرحله مقابل حريف قزاق با نتيجه 12 بر 6 شکست خورد. نوري در ديدار رده بندي با ضربه فني نتيجه را به نماينده گرجستان واگذار کرد و از رسيدن به مدال بازماند.

ابوالفضل حاجي‌پور ديگر آزاد وزن 58 کيلوگرم که در يک وزن بالاتر به ميدان رفت در دور نخست با قرعه استراحت مواجه شد و در دور دوم نماينده قزاقستان را با نتيجه 10 بر 2 شکست داد. حاجي‌پور در دور سوم با نتيجه 8 بر 6 نتيجه را به آزادکار روسيه واگذار کرد و با شکست اين روس در برابر ديگر آزادکار اين کشور نماينده ايران از گردونه مسابقات کنار رفت.

در وزن 76 کيلوگرم آرش نيرآبادي در کشتي نخست با حساب 8 بر 6 مغلوب نماينده ترکيه شد و با شکست حريفش در دور بعدي مسابقات از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

نعيم حسن‌زاده آزادکار وزن 100 کيلوگرم در دور نخست استراحت کرد و در دور دوم نماينده بلغارستان را با نتيجه 10 بر صفر شکست داد. حسن‌زاده در دومين مسابقه خود به مصاف کشتي‌گير گرجستان که در جام مشفق عيسي يف آذربايجان با حساب 4 بر 3 به او باخته بود رفت و با امتياز 8 بر 5 شکست خورد. حسن‌زاده براي کسب مدال برنز با نتيجه 14 بر 4 مقابل حريف قزاقستان به پيروزي رسيد و سوم شد.

در کشتي فرنگي پويا ناصرپور در وزن 46 کيلوگرم در دور نخست استراحت کرد و در دور دوم نماينده گرجستان را با حساب 8 بر 4 شکست داد. ناصرپور در ديدار ماقبل فينال با نتيجه 9 بر 2 مقابل نماينده قزاقستان به برتري رسيد. نماينده کشورمان ديدار پاياني را با نتيجه 8 بر صفر به حريف واگذار کرد تا گردن آويز نقره نصيبش شود.

در وزن 58 کيلوگرم کرامت عبدولي در دور نخست استراحت کرد و در دور دوم فرنگي‌کار بلغارستان را 9 بر 4 شکست داد. عبدولي در دومين مبارزه خود نماينده گرجستان را با ضربه فني شکست داد. فرنگي‌کار ايران مبارزه نهايي را با حساب 13 بر 4 به حريف ترک خود واگذار کرد تا روي سکوي دوم قرار گيرد.

آرمان عليزاده در وزن 76 کيلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتيجه 8 بر 4 نماينده ترکيه را شکست داد. عليزاده در رقابت ماقبل فينال با نتيجه 6 بر 3 مغلوب فرنگي‌کار قزاقستان شد. فرنگي‌کار کشورمان در ديدار رده‌بندي با نماينده ترکيه رقابت کرد و با امتياز 7 بر 5 مغلوب شد و از رسيدن به مدال بازماند.

علي‌اصغر شهبازي در وزن 100 کيلوگرم در کشتي نخست با حساب 8 بر 3 نتيجه را به فرنگي‌کار بلغارستان واگذار کرد و در ادامه با راهيابي کشتي‌گير بلغار به فينال مسابقات اين شانس را پيدا کرد که براي کسب مدال برنز به ميدان برود. شهبازي در جدول شانس مجدد ابتدا با نتيجه 7 بر 3 مقابل کشتي‌گير ترکيه به پيروزي رسيد. فرنگي کار ايران براي کسب مدال برنز با نماينده قزاقستان مبارزه کرد و با حساب 9 بر صفر شکست خورد.

تيم‌هاي کشتي آزاد و فرنگي نوجوانان کشورمان در روز نخست اين رقابت‌ها به ترتيب صاحب يک مدال نقره و يک مدال برنز شده بودند. به اين ترتيب در پايان روز دوم تيم کشتي آزاد صاحب يک مدال نقره و دو مدال برنز شده است و فرنگي‌کاران نيز 3 مدال نقره و يک مدال برنز کسب کرده‌اند.

امروز (يکشنبه) و در روز پاياني اين مسابقات و در رشته فرنگي محمدرضا آقانيا در وزن 50 کيلو گرم، هاشم محمودي و اشکان زيدوند در وزن 63 کيلوگرم و علي خليل‌زاده در وزن 85 کيلوگرم به ميدان مي‌روند.

در رشته آزاد نيز نادر نصري در وزن 50 کيلوگرم، حسن شاکري در وزن 63 کيلوگرم و اميرارسلان تاتاري در وزن 85 کيلوگرم به رقابت با حريفان خواهند پرداخت.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

يکشنبه 1393/01/24 09:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن