تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814674541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد و پویایی اقتصادی مبتنی بر صادرات و واردات است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه کاشفی:
رشد و پویایی اقتصادی مبتنی بر صادرات و واردات است
کرمانشاه ـ خبرگزاری مهر: رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: رشد و پویایی اقتصادی مبتنی بر صادرات و واردات است و بدون تعاملات اقتصادی این امر هرگز ممکن نخواهد شد.



به گزارش خبرنگار مهر، کیوان کاشفی شامگاه شنبه در چهاردهمین جلسه ستاد توسعه اقتصادی استان که در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ما در این جلسه به دنبال پیدا کردن راهکارهایی برای تحقق صادرات 10 میلیارد دلاری در سال جاری برای استان هستیم و باید اقدامات لازم انجام گیرد که بهترین راهکار را بتوانیم در این زمینه ارائه دهیم. رئیس اتاق بازرگانی استان گفت: برنامه ریزی هایی در این خصوص انجام گرفته است که با همکاری پنج دستگاه اجرایی در استان طراحی شده است، این راهکارها هفت مورد هستند که سهم بندی بخشهای مختلف از برنامه توسعه 10 میلیارد دلاری مشخص شده است که بدین ترتیب؛ سهم صادرات اظهار شده در گمرکات استان کرمانشاه 4 میلیارد دلار و سهم صادرات اظهار شده در سایر گمرکات کشور و صادر شده از مرزهای استان کرمانشاه 6 میلیارد دلار در نظر گرفته شده است. کاشفی تصریح کرد: اصلی ترین راهکارهای ممکن که عبارتند از توانمند سازی پایانه های صادراتی و مرزی استان، تقویت زیرساختهای معطوف به صادرات، تامین و تجهیز منابع مالی، تسهیلاتی و اعتبارات ویژه و آسان صرفا تعریف شده برای صادرات و صادر کنندگان، تسهیل فرایندها و رویه های اداری و گمرکی معطوف به صادرات و تولید صادراتی، نهادسازی، تشکیل سرمایه اجتماعی و تقویت نهادهای شکل گرفته است. وی عنوان داشت: در حوزه صادرات و تولید صادراتی، بازارسازی و بازاریابی صادراتی بویژه محصولات صادراتی و در آخر اختصاص ردیف اختصاصی بودجه در راستای کمک به صادرات و صادرکنندگان که اینها همه در قالب یک طرح در این جلسه با حضور استاندار باید بررسی شوند تا بتوانیم در نهایت به توسعه اقتصادی استان کمک کرده باشیم. کیوان کاشفی گفت: رشد و پویایی اقتصادی مبتنی بر صادرات و واردات است و بدون تعاملات اقتصادی این امر هرگز ممکن نخواهد شد و در این جلسه و جلسه های بعدی باید برنامه توسعه صادرات 10 میلیارد دلاری استان را با حضور استاندار برسی نمود و کل صادرات از استان به عراق در سال 93 به 10 میلیارد دلار خواهد رسید.


۱۳۹۳/۱/۲۴ - ۰۸:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن