تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815438618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوليويرا: خوشحالم که انصاري‌فرد آقاي گل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اوليويرا: خوشحالم که انصاري‌فرد آقاي گل شد
سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: ما نتوانستيم در ليگ برتر قهرمان شويم اما توانستيم دو عنوان با ارزش قهرماني جام حذفي و آقاي گلي را براي تيم‌مان به دست آوريم.

 توني اوليويرا در خصوص برد 3 بر يک تيمش مقابل استقلال در هفته پاياني ليگ برتر گفت: از بازيکنانم راضي هستم که آن وظايفي که بر عهده گذاشته بودم به نحو احسن انجام دادند و اگر دقت بيشتري در زدن ضربات آخر داشتند نتيجه بهتري هم رقم مي‌خورد البته کمي هم بدشانس بوديم که توپ‌هايمان تبديل به گل نشد.

به نقل از فارس، سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز در مورد کسب مقام آقاي گلي ليگ برتر سيزدهم توسط کريم انصاري‌فرد که با 14 گل اين عنوان را به دست آورد، گفت: از اينکه اين بازيکن اين عنوان را به دست آورده خيلي راضي هستم و خوشحالم که او براي دومين بار آقاي گل فوتبال ايران شد. ما نتوانستيم در ليگ برتر قهرمان شويم اما توانستيم دو عنوان با ارزش قهرماني جام حذفي و آقاي گلي را براي تيممان به دست آوريم. خيلي از کار انصاري‌فرد خوشم آمد و بايد بگويم که همه تيمم تلاش کردند تا او آقاي گل شود و اين نشان مي‌دهد که بازيکنان ما چقدر با هم يک دل هستند و براي موفقيت يکديگر تلاش مي‌کنند.

وي در مورد اينکه آيا فکر مي‌کرديد که در ورزشگاه آزادي 3 گل به استقلال بزنيد، ادامه داد: ما وقتي براي يک بازي آماده مي‌شويم سعي مي‌کنيم تمام تلاش‌مان را بکنيم تا سربلند و پيروز از زمين بيرون بياييم و هدف ما هم در هر بازي گل زدن است و فرقي هم نمي‌کند که در يک بازي يک گل بزنيم يا دو گل و يا بيشتر. ما هميشه با عقيده و احتمال بردن به زمين مي‌آييم و همواره قصد داريم بازي خوبي انجام دهيم تا مقابل هوادارانمان سرمان را بالا بگيريم. به هر حال اين بازي هم براي ما مثل تمام بازي‌ها مهم بود و نشان داديم که بي‌انگيزگي تراکتورسازي فقط در روزنامه‌هاست.

توني در پايان در مورد ديدار اين هفته تراکتورسازي در ليگ قهرمانان آسيا مقابل الاتحاد عربستان گفت: بازي استقلال براي ما تمام شده و ديگر به اين بازي و نتيجه‌اش فکر نمي‌کنيم و مي‌خواهيم براي حضوري پرقدرت در رقابت‌هاي بين‌المللي آسيايي آماده شويم.





googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

يکشنبه 1393/01/24 00:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن