تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820992213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزانه 250 تن پسماند در شمال تهران جمع آوري مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ فروردين ۱۳۹۳ (۱۶:۳۷ب.ظ)
روزانه 250 تن پسماند در شمال تهران جمع آوري مي شود با فرهنگ سازي طرح تفکيک زباله از مبداء و آموزش هاي چهره به چهره در محلات ، مدارس ، مراکز آموزشي ، اداري ، تجاري و ... روزانه بيش از 250 تن پسماند در شمال تهران جمع آوري ، تفکيک و بازيافت مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه يک مهدي جمشيديان مسئول اداره بازيافت و تبديل مواد شهرداري منطقه يک با اعلام خبر فوق اظهار داشت : روزانه 250 تن پسماند در منطقه يک جمع آوري شده که در حدود 85 تن آن را پسماند خشک تشکيل مي دهد ، به طوري که در سال 92 تناژ پسماند خشک جمع آوري شده نسبت به سال 91 از 15 درصد رشد برخوردار بوده است.
وي افزود: افزايش روز افزون مقادير زباله هاي شهري و مشکلات ناشي از دفن يا سوزاندن زباله و روش هايي از اين قبيل دنياي امروز را از يک سو به کاهش ميزان زباله هاي توليدي و از سوي ديگر به صرفه جويي در برداشت از منابع طبيعي سوق مي دهد، در منطقه يک نيز ماهانه بيش از2 هزار و 500 تن پسماند خشک جمع آوري ، تفکيک و بازيافت مي شود که اداره بازيافت منطقه نيز با آموزش و ارتقاي فرهنگ بازيافت پسماند خشک از مبدا و متوقف ساختن ياکاهش دادن اثرات سوء زباله ها بر سلامتي انسان زيرساخت هاي مناسبي را در نظر گرفته است .
جمشيديان تصريح کرد: در حال حاضر21 غرفه بازيافت و تعداد 30 خودروي مخصوص جمع آوري پسماند در سطح منطقه فعال است و نسبت به جمع آوري پسماندهاي خشک اقدام مي کنند و3 غرفه ديگر نيز در محله ها استقرار مي يابد تا پسماندهاي خشک توليدي شهروندان به شکل متمرکز جمع آوري و در اختيار پيمانکاران بازيافت قرار گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن