تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820823082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بعد از قهرمانی عزیز فامیل شده ام / سکه مادر بزرگ بهترین هدیه بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قهرمان البرزی تکواندو بانوان نوجوان جهان / بعد از قهرمانی عزیز فامیل شده ام / سکه مادر بزرگ بهترین هدیه بود کرج- ایرنا- کیمیا علیزاده بعد ازکسب قهرمانی تکواندو جهان در کشور تایوان روزهای خوشی را پشت سر می گذارد ، عزیز فامیل شده و همه برای او کادو می آورند و به گفته خودش بازار شارژ فرستادن برایش داغ داغ است اما او هدیه مادر بزرگ که سکه بوده را خیلی دوست دارد.


به گزارش ایرنا ، کیمیا شانزده ساله چندی پیش با برتری دررقابتهای قهرمانی تکواندو جهان و دادن تنها یک امتیاز آن هم در دیدار فینال مقابل تکواندوکار آلمانی برای اولین بار در تاریخ ایران طلایی شد و نام خود را برای همیشه در تکواندو ایران ثبت کرد.
او می گوید این روزها هر چه که به پدر و مادر بگویم برایم انجام می دهند، کیمیا ازآن گفت که بعد از قهرمانی و گرفتن مدال طلا به عنوان پاداش او را به رستوران برده اند و هر چه خواستم را سفارش دادم.
او که دررشته ریاضی فیزیک و پایه دوم متوسطه مشغول به تحصیل است، گفت بعد از کسب مدال طلا رفتار دوستان با او بهتر شده و او را به اصطلاح بیشتر تحویل می گیرند،
مدرسه برایش پلاکارد زده و این روزها حس جدیدی را تجربه می کند.
می گوید بعضی دوستانش از قهرمانی او خوشحالند و برخی دوستانش به او حسادت می کنند اما با این وجود همه دوستانش را دوست دارد ، اولین جمله خانواده خود را این گونه بیان می کند ، وقتی مرا دیدند گفتند ˈبه تو افتخار می کنیمˈ و این عبارت بسیار خوشحالم کرد چرا که همیشه در تلاشم تا زحمت های آنها را جبران کنم.
او که عاشق تکواندو است اما از درس نیز غافل نیست و در رویای ˈفیزیوتراپیستˈ شدن است ، با این که به این رشته درسی به شدت علاقه دارد اما نمی تواند پنهان کند که با این همه علاقه باز هم تکواندو را بیشتر دوست دارد و روزی را برای خود تصویر سازی می کند که بر سکوی رقابتهای المپیک قرار گرفته است.
او با قدردانی از خانواده و مربی خود ˈمهرو کامرانیˈ به خاطر بستر سازی برای موفقیتش در کسب مدال طلای جهانی ، این قول را داد با کسب قهرمانی المپیک زحمت های آنان را جبران کند.
کیمیا می گوید می خواهم حرف مربی ام را که به قهرمان شدنم در المپیک امیدوار است را عملی کنم و در آینده ای نزدیک ˈقهرمان المپیکˈ شوم .
او یادآور شد بعد از کسب مقام قهرمانی جهان به این نتیجه رسیدم که هیچ چیزی دور از دسترس نیست و با تلاش می توان به همه آرزوها رسید.
او از دست مسوولان ناراحت نیست اما می گوید کاش بیشتر به ورزش اهمیت می دادند ، بعد از هدیه یک میلیون تومانی استاندار البرز و پلاکارد زدن یک نماینده مجلس شورای اسلامی دیگر خبری از هدیه و پاداش نبوده است و این را می گوید که من بخاطر تکواندو و شادی خانواده ام تلاش می کنم نه توجه مسوولان.
او در پایان به خبرنگار ایرنا گفت که برای رسیدن به این مدال دو سال است سخت تلاش می کند ، از خیلی چیزها مانند نرفتن به مهمانی گذشت کردم تا این طلای جهانی را کسب کنم .
گزارش : مصطفی فراغت
7422/ 691
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن