تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814618140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر دادگستری سه شنبه به مجلس می‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
وزیر دادگستری سه شنبه به مجلس می‌رود

وزیر دادگستری سه شنبه به مجلس می‌رود
سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر دادگستری سه شنبه این هفته برای پاسخ به سوالات برخی نمایندگان به مجلس می رود.
به گزارش نامه نیوز، ˈمحمدعلی اسفنانیˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در مورد مهم ترین برنامه های این هفته کمیسیون حقوقی قضایی گفت: با توجه به ایرادات شورای نگهبان بر قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی، این قانون برای رفع ایرادات به کمیسیون حقوقی قضایی برگشت و فعالیت اصلی این هفته این کمیسیون به رفع ایرادات اعاده شده اختصاص دارد.

وی افزود: البته جزییات لایحه جرم سیاسی نیز این هفته بررسی می شود.

اسفنانی با بیان اینکه هفته گذشته بیشتر بحث های کلی در کمیسیون حقوقی قضایی مجلس مطرح شد، اظهار داشت: نحوه عملکرد کمیسیون حقوقی قضایی در آینده، اعمال نظارت ها و بحث مربوط به تحریم ها از جمله موارد کلی بود که هفته گذشته بررسی و کارگروه ویژه حقوق بشر و کمیته تخصصی اقتصاد مقاومتی نیز در این کمیسیون تشکیل شد.

نماینده مردم فریدن، بویین و میان دشت در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هفته گذشته گزارشی از لایحه تجارت در صحن علنی مجلس ارائه کرد که پس از ارائه این گزارش، این لایحه با رای اکثریت نمایندگان برای دوره اجرای آزمایشی چهار ساله به تصویب رسید.

اسفنانی ادامه داد: کارگروه ثبت اختراعات و علائم تجاری نیز روز دوشنبه هفته گذشته در این کمیسیون تشکیل شد.




1393/1/23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن