تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 24 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806554599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس هیات ووشو: اصفهان صادرکننده ووشوکار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس هیات ووشو: اصفهان صادرکننده ووشوکار است اصفهان- ایرنا- رییس هیات ووشو استان اصفهان گفت: استان اصفهان صادرکننده ووشوکار در کشور است.


ˈمرتضی کیانیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به برنامه ریزی های ووشو استان و مشکلات مالی این هیات، درصورتی که هیات استان مورد حمایت مالی قرار گیرد اصفهان می تواند قطب ووشو جهان شود.
وی با بیان اینکه 129 سبک رشته رزمی ووشو در جهان وجود دارد، ادامه داد: از این تعداد 21 سبک در ایران و 20 سبک در استان اصفهان فعال است.
وی اظهار کرد: تا پایان سال 91 پنج هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ووشو در استان اصفهان ثبت شده اند.
کیانی گفت: 18 هیات در شهرستانهای استان فعالیت دارند که در سال گذشته هیات شهرستانهای نجف آباد، خمینی شهر و مبارکه از هیات های برتر استان در رشته ووشو بود.
وی با بیان اینکه در سه سال گذشته فعالیت های این هیات بیش از 10 برابر شده است، تصریح کرد: هیات ووشو استان اصفهان از رتبه 15 کشوری در سال 90 به هیات اول کشور در سال 92 ارتقاء یافت.
رییس هیات ووشو استان اصفهان یادآور شد: در سال 92 تعداد 10 بانو و 11 آقا به تیم ملی ووشو کشور دعوت شدند و شش نفر از ورزشکاران اصفهانی در مسابقات جهانی اندونزی حضور یافتند.
وی اظهار کرد: ˈمحسن احمدیˈ ، ˈنوید مکوندیˈ و ابراهیم فتحیˈ دارندگان مدال طلای جهانی رقابت های دوئلین ووشو و شهربانو و الهه منصوریان از بانوان افتخارآفرین اصفهانی هستند.
کیانی گفت: در دو سال اخیر به صورت ویژه بر روی رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جونان کار شده در سال 92 برای نخستین بار در این رده های سنی در سطح کشور اول شدیم.
وی با بیان اینکه در دو سال اخیر ووشو بانوان استان اصفهان مقام اول کشوری را به خود اختصاص داده است، افزود: با اجرای طرح استعدادیابی ووشو و کشف ورزشکاران مستعد این رشته تا 10 سال آینده ووشو استان تامین شده است.
وی گفت: مذاکراتی با یکی از باشگاههای مطرح استان مبنی بر تشکیل تیم ووشو بانوان و مردان در سال جدید صورت گرفته است که در صورت تشکیل تیم می تواند کمک کننده به تیم ملی باشد.
رییس هیات ووشو استان اصفهان تصریح کرد: هیات ووشو تنها خواستار تیمداری در این رشته نیست بلکه در گام نخست آکادمی ووشو در باشگاه حامی ایجاد خواهد شد.
وی با بیان اینکه هزینه های سالانه این هیات بیش از 700 میلیون ریال است، اضافه کرد: براساس تفاهمنامه، اداره کل ورزش و جوانان بایستی سالانه 500 میلیون ریال به این هیات پرداخت کند که این میزان در سال 91 و 92 به ترتیب 20 و 80 میلیون ریال بوده است.
کیانی اظهار کرد: کمیته اقتصادی هیات ووشو به منظور درآمدزایی برای این هیات راه اندازی شده است و سعی شده از ظرفیت خیران و حمایت کنندگان مالی نیز برای تامین هزینه های هیات استفاده شود.
وی دلیل موفق بودن هیات را شناسایی نفرات برتر و مهره چینی مناسب برشمرد و افزود: خوشبختانه ووشو اصفهان جایگاه اصلی خود را در کشور پیدا کرده است.
ت / 7131/ 607
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن