تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815275416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف چک پول های تقلبی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کشف چک پول های تقلبی تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی دهگلان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان از استان کردستان ، موفق به کشف 13 میلیون ریال چک پول تقلبی شدند .


به گزارش پایگاه خبری پلیس ،سرگرد ˈمحمد علی محمدیˈ افزود: روز گذشته مالک یک باب مغازه مرغ فروشی به ماموران کلانتری مرکزی دهگلان مراجعه و از فردی به هویت معلوم به دلیل ارائه چک پول تقلبی شکایت کرد .
وی ادامه داد: بررسی های ماموران نشان داد متهم پس از خرید مرغ یک قطعه چک پول 500 هزار ریالی تقلبی به شاکی ارائه کرده و مبلغ 400 هزار ریال باقی مانده چک پول را نیز دریافت کرده است که در این راستا دستگیری متهم در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت .
محمدی اضافه کرد: با اطلاعات به دست آمده از منابع خبری و پس از مدتی گشت زنی در سطح شهر متهم سوار بر یک دستگاه خودرو شناسایی و دستگیر شد .
وی افزود: ماموران در بازرسی از متهم 26 قطعه چک پول 500 هزار ریالی تقلبی معادل 13 میلیون ریال کشف کردند.
اجتمام(1)9105**
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن