تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820961364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صد و بیست اکیپ سیار در زنجان اطلاعات روستاییان برای یارانه ها را تکمیل می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: صد و بیست اکیپ سیار در زنجان اطلاعات روستاییان برای یارانه ها را تکمیل می کنند خبرگزاری پانا: مدیرعامل شرکت پست استان زنجان، گفت:120 اکیپ سیار در زنجان اطلاعات خانواده های ساکن در روستاهای فاقد اینترنت و دفاتر آی سی تی را تکمیل می کنند
۱۳۹۳ شنبه ۲۳ فروردين ساعت 09:18



 به گزارش سرویس خبر پانا، اعتماد جعفری در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: روستاییان برای ثبت نام مرحله دوم یارانه، تنها به ماموران پست اطلاعات دهند. وی یادآورشد: 240 دفتر ICTروستایی و 120 اکیپ سیار در سطح این استان آماده ثبت نام از روستاییان برای مرحله دوم یارانه ها هستند.

جعفری اظهار کرد: این واحدها فعالیت خود را از صبح روز گذشته آغاز کرده اند و تا آخرین لحظه روز 31 فروردین به تلاش خود برای ثبت اطلاعات ادامه خواهند داد.

مدیرعامل شرکت پست استان زنجان، گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه سو استفاده احتمالی، مامورین پستی انجام ثبت نام مرحله دوم هدفمندی یارانه ها، در سراسر این استان، دارای معرفی نامه رسمی از شرکت پست بوده و ضروری است هموطنان روستایی از دادن اطلاعات به افراد ناشناس خودداری کنند.

وی خاطر نشان کرد: تعداد خانوارهای روستایی این استان به 102 هزار و 172 خانواده می رسد.

جعفری ادامه داد: پست دارای تجربیات مهمی در انجام طرح های ملی بزرگی همچون ثبت نام کالابرگ، ثبت نام دانشگاه ها، ثبت نام تلفن همراه و کارت سوخت بوده است و امید می رود به عنوان درگاه دولت، در این مورد هم به وظایف خود عمل کند.

مدیر عامل شرکت پست استان زنجان گفت: هزینه ثبت نام هز خانوار 35 هزار ریال معادل سه هزار و 500 تومان در نظر گرفته شده است و هیچ گونه مبلغی نباید بیش از این از شهروندان و هموطنان دریافت شود.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن