تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813160163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت زمان کافی برای افرادی که از ثبت نام یارانه در مهلت مقرر جا مانده اند می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دولت زمان کافی برای افرادی که از ثبت نام یارانه در مهلت مقرر جا مانده اند می دهد خبرگزاری پانا: استاندار زنجان، گفت: دولت پس از اتمام مهلت قانونی، زمان کافی برای افرادی که از ثبت نام یارانه در مهلت تعیین شده جا مانده اند می دهد
۱۳۹۳ شنبه ۲۳ فروردين ساعت 09:07



 به گزارش سرویس خبر پانا، جمشید انصاری در ستاد هدفمند سازی یارانه های استان زنجان، افزود: این مرحله فرصتی برای درخواست مجدد کسانی است که در خواست دریافت یارانه کرده اند. وی یادآورشد: برنامه اصلاح اطلاعات اقتصادی افراد برای زمان دیگری غیر از مهلت کنونی تعیین شده موکول شده است.

انصاری اظهار کرد: در قانون برای دریافت یارانه توسط سرپرستان خانوار فرصت تعیین شده است تا با دریافت این مبلغ بتوانند بخشی از هزینه های خانواده را جبران کنند.

استاندار زنجان گفت: در صورتی که سرپرست خانواده تشخیص دهد که می تواند از عهده هزینه ها برآمده و نیاز به یارانه ندارد، می تواند از دریافت آن انصراف دهد.

وی خاطر نشان کرد: در مورد افرادی که جا مانده و نتوانسته اند در مهلت قانونی ثبت نام کنند، دولت پس از اتمام مهلت قانونی تعیین شده و جمع بندی آمار ثبت نام شدگان سه روز مهلت برای ثبت نام آنان مشخص خواهد کرد.

انصاری ادامه داد: اطلاع رسانی و تبلیغاتی که در کشور برای تشویق مردم برای انصراف از دریافت یارانه شده، تاثیرگذاری خود را داشته وافراد تصمیم نهایی خود را گرفته اند.

استاندار زنجان، گفت: از این پس دامن زدن به این تبلیغات مفید به نظر نمی رسد و باید تلاش کرد به گونه ای کار شود تا تاثیرمعکوسی به دنبال نداشته باشد.

وی بر لزوم جمع آوری سوالات مردم در مورد دریافت و ثبت نام یارانه ها و انتقال آن به تهران تاکید کرد و یافتن پاسخ مناسب برای این سوالات را ضروری خواند.

معاون برنامه ریزی استاندار زنجان نیز در این جلسه گفت: با توجه به آماری که برای استان بر اساس آخرین شماره کد ملی وجود دارد، بیشترین تعداد مربوط به افرادی است که نخستین شماره سمت راست کدملی آنها یک باشد.

رحیم عصفوری افزود: تعداد این افراد در سطح این استان به 54 هزار نفر می رسد و آمار سایر کدها 29 هزار نفر می باشد.

وی یادآورشد: مسوولان تا کنون مشکلات را به خوبی شناسایی کرده و برای رفع آنها تلاش کرده اند.

عصفوری اظهارکرد: تنها سوال بی پاسخ مانده مردم نحوه تعیین تکلیف خانواده هایی است که سرپرست خود را از دست داده اند و یا سرپرست آنان تغییرکرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان نیز در این جلسه گفت: در مورد پاسخ به ابهامات موجود، باید مشکلات را به مرکز گزارش داد و پاسخ مناسب را از آنان دریافت کرد.

حمید رضا شهبازی پاسخگویی به سوالات مردم را زمینه ساز رفع برخی از دغدغه ها و نگرانی های آنان در مورد ثبت نام و دریافت یارانه ها عنوان کرد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن