تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803011397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقمان را از فوتبال گرفتیم/ گزینه اول ما برای فصل بعد فیروز کریمی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > فوتبال - فوتسال سعید آذری تاکید کرد:
حقمان را از فوتبال گرفتیم/ گزینه اول ما برای فصل بعد فیروز کریمی است
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان این که نفرات تیمش مقابل راه آهن جنگیدند و توانستند با کسب سه امتیاز این بازی بقای تیم را در لیگ برتر قطعی کنند گفت: خوشحالم که توانستیم حقمان را از فوتبال ایران بگیریم و یک فصل بسیار سخت را با شیرینی به پایان برسانیم.



به گزارش خبرنگار مهر، سعید آذری پس از بقای تیم ذوب آهن در لیگ برتر در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص این که در این فصل بسیار سخت گذشت اما پایان شیرینی داشت اظهار داشت: در زندگی قهرمانی یک سویش باخت است، یک روز آن قهرمان شدن و یک روزش جنگیدن برای اعاده حیثیت که امروز شرایط تیم ما تلاش برای بقای تیم و اعاده حیثیت بود. وی ادامه داد: خوشحالم بازیکنانم امروز جنگیدند و بازی فکورانه و منطقی را از خود ارائه کردند و حق ما را از فوتبال گرفتند. مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان این که فصل بسیار سختی را سپری کرد اما با درایت سعدمحمدی، اعضای هیات مدیره، کادر فنی و بازیکنان این شرایط سخت پایان خوبی داشت یادآور شد: از امروز باید به سمت و سویی برویم تا تیمی ایده آل بسازیم و برای فصل آینده طوری به میدان برویم که مردم انتظار دارند. ذوب آهن در دو سه سال آینده دچار چالش های بسیار بزرگی بود اما امروز نشان داد می تواند به روزهای اوجش بازگردد. ما در لیگ 16 تیمی جایگاه بهتری نسبت به فصل گذشته که لیگ با 18 تیم برگزار شد و ذوب آهن به پلی آف رفت به دست آوردیم. من نمی گویم این جایگاه ایده آل است اما حفظ سهمیه تیم در لیگ اتفاق ارزشمندی بود. وی درمورد حواشی بسیاری که در خصوص این بازی مطرح شده بود تصریح کرد: قبل بازی هم گفتم راه آهن با تمام قوا مقابل ما بازی کند. امروز هم دیدید این اتفاق افتاد و اگر رشادت مظاهری گلر تیم ما نبود ما در دقیقه 95 گل می خوردیم و الان چنین وضعیتی را نداشتیم. هرچند در این بازی پنج شش موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم و اگر آن توپ ها گل می‌شد تا این اندازه استرس نداشتیم و تا آخرین لحظه در خطر قرار نمی گرفتیم. آذری در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که آیا قرارداد فیروز کریمی را تمدید می کند اظهار کرد: ما می خواهیم امروز از این پیروزی به همراه هوادان و پرسنل باشگاه که مالک اصلی باشگاه هستند لذت ببریم و پس از آن فرصت کافی داریم تا در این خصوص به بحث و تبادل نظر بپردازیم. وی ادامه داد: قطعا بر حسب وظیفه اولین گزینه ای که با او مذاکره خواهیم کرد فیروز کریمی است. ضمن این که باید از تلاش های مجتبی تقوی، اکبر محمدی، لوکا بوناچیچ، هاشم سلطانی و محمد یاوری اعضای گذشته کادر فنی تیم هم تشکر کنم که در پروسه ماندن تیم در لیگ برتر تلاش زیادی انجام دادند. تک تک امتیاز هایی که آن ها گرفتند برای بقای تیم بسیار حیاتی بود اما اجازه بدهید امروز تنها از این پیروزی لذت ببریم. مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با تقدیر ویژه از هواداران این تیم که به تهران آمده و با حمایت‌های خود باعث بقای ذوب آهن در لیگ شدند اظهار کرد: خوشبختانه سال 93 را به خوبی آغاز کردیم و امیدواریم این روند خوب امسال ادامه پیدا کند و بتوانیم در مسابقات فصل آینده با قدرت بیشتری به میدان برویم. آذری لیگ امسال را لیگی فرسایشی دانست و در پایان گفت: از امروز به بعد همه باید دست به دست هم دهیم تا تیم ملی با قدرت تمام در جام جهانی به میدان برود. خوشبختانه در این فصل هم چند پدیده به فوتبال معرفی شد که باید روی آن ها بیشتر سرمایه گذاری شود.


۱۳۹۳/۱/۲۲ - ۲۲:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن