تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805463775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرانچار: باید به مسابقات لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا متمرکز شویم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کرانچار: باید به مسابقات لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا متمرکز شویم اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از ناکامی این تیم در کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا گفت: زین پس باید به دیدارهای خود در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا متمرکز شویم.


به گزارش ایرنا، « زلاتکو کرانچار » جمعه شب پس از آخرین دیدار تیمش در لیگ برتر باشگاههای کشور مقابل نفت تهران در کنفرانس خبری افزود: باید با پیروزی مقابل السد قطر که هفته آینده در اصفهان برگزار می شود، شکست مقابل الاهلی امارات در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا را جبران کنیم.
وی افزود: درصورت پیروزی مقابل السد قطر ، امیدواری سپاهان برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا افزایش می یابد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان به رغم آنکه تیمش نتوانست برای فصل آینده لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا سهمیه بگیرد از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد و گفت: موقعیت های زیادی را در دیدار با نفت تهران ایجاد کردیم و تنها با تفاضل یک گل زده کمتر نسبت به نفت تهران سهمیه را از دست دادیم.
وی افزود: نفت تهران برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا بسیار خوش شانس و تیم ما بسیار بدشانس بود وگرنه ما به جای نفت تهران در فصل آینده لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا حاضر می شدیم .
کرانچار از دست دادن تعدادی از بازیکنان تیمش در دور رفت لیگ برتر باشگاههای کشور را در عدم موفقیت سپاهان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا تاثیرگذار دانست و افزود: این بازیکنان نتوانستند خود را با شرایط تیم سپاهان هماهنگ کنند و در ادامه از این تیم جدا شدند.
وی افزود: ما بر روی این بازیکنان حساب ویژه ای باز کرده بودیم و جدایی آنها موجب شد تا تیم تحت تاثیر قرار گیرد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: این تیم به بازیکنان دونده و با انگیزه نیاز دارد و برغم جدایی برخی بازیکنان از این تیم ، توانستیم در دور برگشت لیگ برتر باشگاههای کشور نتایج خوبی به دست آوریم و تنها چهار شکست را تجربه کنیم .
وی افزود: تنها با تفاضل یک گل زده کمتر نتوانستیم سهیمه لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا را به دست آوریم و همه دوستداران سپاهان باید راضی باشند که در این دوره از رقابت های لیگ برتر باشگاههای کشور این تیم توانست تعدادی از بازیکنان جوان و اصفهانی را به فوتبال ایران معرفی کند.
کرانچار درباره ادامه همکاری اش با تیم سپاهان برای فصل آینده لیگ برتر باشگاههای کشور نیز گفت: براساس قراردادم هنوز دو دیدار دیگر در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا باقی مانده است و پس از آن باید به این موضوع فکر کرد.
وی افزود: چنانچه برای ادامه همکاری ام با سپاهان مذاکره ای انجام شود، سخت گیر نیستم و با واقع نگری شرایط خود را با شرایط باشگاه هماهنگ می کنم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: برای فصل آینده، سپاهان تنها به دو بازیکن خوب خارجی و دو بازیکن خوب داخلی نیاز دارد و چنانچه ترکیب کنونی حفظ شود برای فصل آینده، سپاهان از قدرت بیشتری برخوردار است.
وی درباره تعویض « محرم نویدکیا» در نیمه دوم دیدار با نفت تهران نیز گفت: این بازیکن روز گذشته از ناحیه همیسترینگ پای چپ احساس ناراحتی کرد و من می خواستم به او استراحت بدهم اما او با اراده قوی درخواست مرا رد کرد.
کرانچار ادامه داد: ما به این بازیکن برای دیدار با السد قطر در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا که هفته آینده برگزار می شود نیاز داریم و برای آنکه مصدومیت وی تشدید نشود در نیمه دوم ترجیح دادم او را با علی کریمی تعویض کنم.
وی در ادامه کیفیت رقابت های لیگ برتر باشگاههای کشور را خوب ارزیابی کرد و گفت: پنج تیم صدرنشین این رقابت ها برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا با قدرت با یکدیگر رقابت کردند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه رقابت این تیم ها بسیار نزدیک بود ، تصریح کرد: در پایین جدول نیز برای بقا در این رقابت ها شرایط به همین شکل بود و تیم های قعرنشین رقابت نزدیکی با یکدیگر برگزار کردند.
وی افزود: تیم های میانه جدول نیز رقیبان سرسختی برای تیم های صدرنشین بودند و برای رقابت با این تیم ها از انگیزه بالایی داشتند.
کرانچار درباره حضور ملی پوشان سپاهان در اردوهای تیم ملی نیز گفت: هنوز نامه رسمی برای دراختیار گرفتن ملی پوشان دریافت نکرده ایم اما چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا در شرایط حساسی قرار دارند و این تیم ها به ملی پوشان خود نیاز دارند.
وی افزود: از اینرو درصورتیکه تیم ملی بخواهد ملی پوشان را در اختیار بگیرد باید به صورت رسمی اعلام کند تا این موضوع بررسی شود.
تیم فوتبال سپاهان عصر جمعه در هفته پایانی لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه یک بر صفر مقابل نفت تهران به برتری رسید اما به رغم این برتری با تفاضل یک گل زده کمتر نسبت به نفت تهران در رده چهارم این رقابت ها قرار گرفت و سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا را از دست داد.
پ / 7132
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




22/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن