تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820998322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور هندبالیست‌ها و تیمی با 13 تماشاگر/ اتفاقات عجیب در نبرد استاد و شاگرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > فوتبال - فوتسال حواشی بازی راه آهن – ذوب آهن؛
حضور هندبالیست‌ها و تیمی با 13 تماشاگر/ اتفاقات عجیب در نبرد استاد و شاگرد
دیدار تیم های فوتبال راه آهن و ذوب آهن در شرایطی برگزار شد که تماشاگران اندکی از این بازی استقبال کردند.



به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال راه آهن و ذوب آهن اصفهان در هفته سی‌ام و پایانی رقابت‌های باشگاه‌های کشور از ساعت 19 امروز جمعه در ورزشگاه اکباتان آغاز شده است که حواشی این مسابقه را در زیر می خوانید. * بیش از 2 هزار تماشاگر اصفهانی که به همراه 52 اتوبوس امروز خود را به تهران رساندند از ساعتی پیش از آغاز بازی پشت درب های ورزشگاه منتظر شروع این بازی بودند.

* ابتدای بازی نیروهای امنیتی تماشاگران ذوب آهن را در قسمت جنوب شرق و روی یک سکو اسقرار داده بودند اما تعداد زیاد آن ها باعث شد که با هماهنگی های صورت گرفته تماشاگران به ضلع شرقی منتقل شوند و سکوی این ورزشگاه توسط هواداران این تیم اصفهانی پر شد.

* تماشاگران پر شور ذوب آهن در تمام دقایق بازی به تشویق تیم خود پرداختند. آن ها حتی در ابتدای بازی و زمانی که نام منصور ابراهیم زاده سرمربی راه آهن و سرمربی پیشین این تیم اعلام شد وی را به شدت تشویق کردند.

* پیش از آغاز بازی منصور ابراهیم زاده سرمربی پیشین ذوب آهن به سمت نیمکت تیم ذوب‌آهن رفت و با تمامی اعضای کادر فنی، بازیکنان و حتی مسئولان تدارکات این تیم خوش و بش کرد. ابراهیم زاده چند سال پیش سرمربی این تیم بود و بازیکنان به نوعی شاگردان وی بودند. وی سپس به سمت سکوها آمد و به خبرنگارانی که از اصفهان به تهران آمده بودند با تکان دادن دست خوش آمد گفت. * تیم میزبان برای این دیدار تنها 13 هوادار دارد که برای دقایقی تیم خود را تشویق می کردند آنها حتی یک بار پس از این که داور یک خطا برای تیم ذوب آهن گرفت با شعار «داور عزیزم دقت کن» از او خواستند که با دقت بیشتری قضاوت کند. * ماموران نظم دهنده ورزشگاه تماشاگرانی را که پشت نیمکت های دو تیم نشسته بودند را بلند کردند و به سکوهای بالاتر فرستاد. این اتفاق اواسط نیمه اول افتاد.

* حدود 10 خبرنگار اصفهانی برای پوشش این مسابقه به تهران آمدند.

* مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی ایران، محمد محمدرضایی، مجید فیض، بخشیان از اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب آهن، کجباف مدیر روابط عمومی کارخانه ذوب آهن، حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری، محسن کرباسچی سرپرست پیشین تیم فوتبال ذوب آهن و داور بین المللی هندبال، شهرداد مرتجی سرمربی و حمید جمالی کاپیتان تیم هندبال ذوب آهن و سردار مشایخی از چهره های شاخص حاضر در ورزشگاه هستند.

* سه تماشاگر که به نظر می رسید از کارکنان باشگاه بودند از روی دیوارهای ضلع شمالی این بازی را تماشا می کردند. ضمن این که از خانه های مجاور ورزشگاه نیز این مسابقه را نگاه می کردند.

* قطع بودن اینترنت ورزشگاه مشکلاتی را برای خبرنگاران به وجود آورده بود و آن ها در تمام دقایق بازی نتوانستند از اینترنت استفاده کنند دلیل این مسئله نیز پایان یافتن شارژ اینترنت اعلام شد.

* هواداران ذوب آهن زمانی که بازیکنان این راه آهن صاحب موقعیت می شدند با سر و صدا سعی می کردند تمرکز بازیکنان این تیم را به هم بزنند. * پس از به ثمر رسیدن گل ذوب آهن مشکلی برای بازوبند کاپیتانی این تیم پیش آمد. به همین دلیل از روی نیمکت یک بازوبند جدید به اسماعیل فرهادی داده شد تا آن را به کاپیتان تیم، مهدی رجب زاده برساند. البته به خاطر حمله همه جانبه تیم ذوب آهن این اتفاق با دو سه دقیقه تاخیر رخ داد تا ذوب آهن در این دقایق کاپیتان نداشته باشد! که این اتفاق عجیبی بود.

* منصور ابراهیم زاده در طول 90 دقیقه این بازی تنها یک بار از روی نیمکت بلند شد و آن هم برای گفتن یک نکته به بهادر عبدی کاپیتان تیمش بود. در این شرایط کریم قنبری دستیار وی در زمانی که لازم بود از روی نیمکت بلند شده و نکات لازم را به بازیکنان یادآوری کرد. * پس از تاریک شدن هوا هواداران تیم ذوب آهن با روشن کردن چراغ های گوشی های موبایل خود جلوه جالبی را به ورزشگاه داده بودند.

* در دقایق 71 یک نارنجک از سوی هواداران ذوب آهن روی سکوهای خالی زده شد و توجه همه را به خود جلب کرد. * فیروز کریمی سرمربی ذوب آهن به خاطر حرفی که یکی از تماشاگران بر زبان آورد به سمت وی رفت و با او درگیری لفظی پیدا کرد. این درگیری دقایقی به طول انجامید.


۱۳۹۳/۱/۲۲ - ۲۰:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن