تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820746983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کرج: دستاوردهای هسته ای عقبگرد ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه کرج: دستاوردهای هسته ای عقبگرد ندارد کرج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به ˈروز ملی فناوری هسته ایˈ گفت: دستاورد دانش صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران عقبگرد ندارد.


حجت الاسلام والمسلمین ˈسیدمحمدمهدی حسینی همدانیˈ در خطبه های این هفته نمازجمعه کرج افزود: ایران اسلامی در چارچوب قوانین آژانس بین المللی کار خود را مقتدرانه انجام می دهد و از هیچ تهدیدی هم هراس ندارد.
وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سالروز تکریم مادران و همسران شهدا گفت: خانواده های معظم شهدا با ایمان راسخ و صبر و استقامت جلوه ای زیبا از سیمای نورانی اسلام درعصر کنونی به نمایش گذاشته اند.
او افزود: این خانوادها با حضور فعال خود درعرصه های مختلف موجب تقویت نظام اسلامی و دلگرمی مسوولان شده اند و همواره به ارزشهای والای دینی پایبند هستند.
امام جمعه کرج در ادامه دولت را در نظام اسلامی دولتی دینمدار توصیف و بیان کرد: بر اساس روایات کسی که به قدرت رسید و حاکمیت یافت باید برای ترویج دین تلاش کند بنابراین دولت باید این وظیفه را در اولویت کاری خود قرار دهد.
وی ادامه داد: بنابرفرمایش مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان دولتمردان و سایر مسوولان باید به فرهنگ عمومی جامعه توجه بیشتری کنند.
او گفت: دستگاههای حکومتی و دولتی باید عوامل مسموم در عرصه فرهنگ را شناسایی کنند ضمن آنکه برای اعتلاء فرهنگ اسلامی گام بردارند.
حسینی همدانی افزود: با عزم ملی می توان بسیاری از امور را که متکی به مردم است رفع کرد چنانکه تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده فعالیتهای فرهنگی ریشه مردمی دارد و دولت چندان نقشی در این عرصه ندارد.
وی گفت: حضور مردم در مناسبتهایی همچون ایام محرم و راهپیماییها بیانگر نقش موثر مردم در عرصه های فرهنگی، دینی و سیاسی است که البته دولت باید در برخی امور که خلاف موازین اجتماعی، اخلاقی و دینی است ورود کند.ک/2
2818/691
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




22/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن