تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815711312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستیابی ملت ایران را به دانش صلح آمیزهسته ای نشان از اقتدار و عزت ملت ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان حجت الاسلام خاتمی:
دستیابی ملت ایران را به دانش صلح آمیزهسته ای نشان از اقتدار و عزت ملت ایران است
زنجان -خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، دستیابی ملت ایران را به دانش صلح آمیزهسته ای را نشان از اقتدار و عزت ملت ایران دانست و گفت: امروز ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرانبه جایگاهی ارزشمند و اثرگذار در بخش های مختلف دست یافته است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ،  با اشاره به 20 فروردین روز ملی فنآوری هسته‌ای افزود: این روز ثمره اقتدار علمی کشور محسوب می‌شود و برای همیشه تاریخ اقتدار و عزت ملت بزرگ ایران باقی خواهد ماند. وی ادامه داد: روز 22 فرودین روز ملی فن‌آوری است که یکی از روزهای افتخارآفرین و بیانگر غرور و اقتدار ملی جمهوری اسلامی ایران است و باید دانست که ایران اسلامی در دنیای امروز و برای پیشرفت و توسعه همه جانبه به این علم نیاز دارد. حجت الاسلام خاتمی افزود: دشمن به بهانه دست نیافتن ایران به این دانش و با دستاویز قرار دادن بمب اتمی می‌خواهد در این مسیر سنگ‌اندازی کند، این در حالی است که ما بارها درستی خود را در این زمینه به جهانیان و آژانس انرژی اتمی ثابت کرده‌ایم. نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با بیان اینکه راهی که توسط دانشمندان هسته‌ای کشور آغاز شده است باید به نحو مطلوبی ادامه یابد، افزود: باید در این زمینه با جدیت حرکت کرده و این فنآوری در جامعه نهادینه شود. حجت الاسلام خاتمی با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرگز به دنبال دستیابی به سلح هسته ای نبود و است و مخالف  سلح های کشتار جمعی و. سلاح هسته است افزود: ایران هیچ‌گاه به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نبوده و مقام معظم رهبری بارها این مطلب را بیان کرده‌اند. وی، با اشاره به اینکه اگر حرکت علمی و فنآوری هسته‌ای ایران با همه قدرت و جدیت دنبال شود، نتایج مطلوبی دارد ادامه داد: دیدگاه مقام معظم رهبری عدم توقف فعالیت‌های انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای است نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اقتصاد مقاومتی الگوی علمی متناسب با نیازهای کشور است که حضور مردم در تحقق آن ضروری است. حجت الاسلام خاتمی، با اشاره به دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی بر ضرورت توجه به محورهای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و افزود: از دیدگاه معظم له اقتصاد مقاومتی الگوی علمی و متناسب با نیازهای کشور است که تنها منحصر به ایران نبوده و همه کشورها حق دستیبانی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را دارند.اقتصاد مقاومتی از دل ظرفیت‌های کشور و مردم می‌جوشد.

وی با بیان اینکه  اقتصاد مقاومتی اقتصادی درون‌زا است و از دل ظرفیت‌های کشور و مردم می‌جوشد افزود: بسیاری از تکان‌های اقتصادی جامعه می‌تواند با تکیه بر اقتصاد مقاومتی حل شود و  قتصاد مقاومتی اقتصادی درون‌زا است و از دل ظرفیت‌های کشور و مردم می‌جوشد.

حجت الاسلام خاتمی، با اشاره به اینکه در این نوع اقتصاد ارتباط کشور با کشورهای دیگر قطع نمی‌شود افزود: در این اقتصاد چشم کشور به دست بیگانگان نیست. نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان،با بیان اینکه در این نوع اقتصاد، برنامه‌ریزان، کارشناسان،اندیشمندان و سرمایه‌داران متناسب با نیازها و امکانات جامعه اقتصاد را شکل می‌دهند، تصریح کرد: در این نوع اقتصاد با توجه به وضعیت موجود برنامه‌ریزی  می‌شود.

حجت الاسلام خاتمی، با اشاره به اینکه دولت در این نوع اقتصاد وظیفه هدایت، نظارت و حمایت را دارد، عزم ملی را برای چنین اقتصادی ضروری دانست و گفت: این امر یک الگوی علمی متناسب با نیازهای کشور است که در آن با تکیه بر توانایی‌های داخلی بر روابط خارجی نگاه می‌شود و حضور مردم در این حوزه بسیار جدی و اثرگذار می‌باشد. وی، همچنین با اشاره به 24 فروردین روز تجلیل از مقام مادران و همسران شهدا بر ضرورت توجه به مادران و همسران شهدا تاکید کرد وگفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، مادران شهدا در زمان ما، نسخه حضرت زینب(س) را پیاده کردند که این صبوری از لطف و عنایت الهی نسبت به مادران و همسران شهدا ناشی می‌شود.


۱۳۹۳/۱/۲۲ - ۱۵:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن