تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798340515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت کرمان بر مناسب سازی فضای فرهنگی تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه موقت کرمان بر مناسب سازی فضای فرهنگی تاکید کرد کرمان- ایرنا- امام جمعه موقت کرمان گفت: اگر فضای فرهنگی ما معیوب، وارداتی، غلبه ای و از رسانه ها و کتاب های بیگانه گرفته شود تنفس برای همه بویژه مومنان مشکل خواهد شد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈمهدی عرب پورˈ در خطبه های نمازجمعه کرمان در جمع مردم نمازگزار افزود: رهبری فرمودند که مسئله فرهنگ مانند هوایی می ماند که همه ما باید استنشاق کنیم که این هوا برای همه ضروری و گاهی سالم و گاهی آلوده است.
وی ادامه داد: اگر فرهنگ جامعه سالم باشد همه می توانند راحت تنفس کنند.
خطیب جمعه کرمان با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ بیان کر: اگر در جامعه ما مسائل بدحجابی وجود داشته باشد این موضوع فضای فرهنگی را معیوب می کند.
وی گفت: برای اصلاح فرهنگ تنها و تنها دستگاههای فرهنگی نمی توانند با توجه به امکانات و نیروهای خود کار را پیش ببرند و همه باید در این زمینه اقدام کنند.
حجت الاسلام عرب پور، ادامه داد: با عزم ملی و مدیریت جهادی باید در زمینه فرهنگ دهها هیات و کانون مذهبی ایجاد شود و کار فرهنگی انجام دهند و دستگاههای فرهنگی هم موظف هستند با برنامه ریزی های خود حمایت و نظارت بر کارهای مردمی و فرهنگی داشته باشند.
وی افزود: گاهی برخی برنامه های فرهنگی اجرا می شود که ضد فرهنگ است که امیدواریم شعار سال به عنوان یک مسئله اصلی مد نظر همه باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث قطعنامه ای که پنجشنبه گذشته پارلمان اتحادیه اروپا به عنوان راهبرد این اتحادیه نسبت به ایران تصویب کرد، اشاره کرد و گفت: این قطعنامه موادی دارد که بعضی از آنها شرم آور است.
امام جمعه موقت کرمان تصریح کرد: این قطعنامه در راستای سیاست های خصمانه ای است که کشورهای غربی و اتحادیه اروپا علیه ایران دارد که بر اساس آمار این شصتمین قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران از صدر انقلاب تا کنون است.
حجت الاسلام عرب پور، افزود: قطعنامه صادر می کنند و می خواهند ملت ایران بگوید اسلام و نظام را نمی خواهیم و تابع رهبری نیستیم و این محال است زیرا ملت ایران انقلاب کرد که آزاد و مستقل و تابع منافع خود باشد و این ملت با این قطعنامه ها از میدان بیرون نخواهد رفت و نفرت آن از دشمنان نیز بیشتر می شود.
وی ادامه داد: دشمنی استکبار با ما دیرینه است و گاهی با بهانه هایی مانند بحث هسته ای، این قطعنامه به اصلاح حقوق بشری صادر می کنند که بسیار خنده دار است، زیرا کسانی این قطعنامه را صادر می کنند که در کشور خود یک زن را به جرم حجاب و دیگری را به جرم ایرانی بودن کشتند و از کشور خود سلاح به سوریه فرستادند و افراد بسیاری را سر بریدند و جگرهای بسیاری را بیرون کشیدند و در عراق و افغانستان جنایت های بسیاری انجام دادند.
وی اظهار کرد: می گویند ایران اجازه همجنس بازی و راه اندازی جاسوس خانه نمی دهد و به همین دلیل این قطعنامه را صادر می کنند که البته ملت ایران اجازه این کارها را به آنها نمی دهد.
امام جمعه موقت کرمان بیان کرد: همین ها که ادعای حقوق بشر دارند، اجازه ندادند که نماینده ایران به محل سازمان ملل در آمریکا برود و این ها ادعای حقوق بشر دارند.
وی افزود: ملت ایران پای اسلام و نظام ایستاده و هیچ گاه راه و مسیر خود را با این قطعنامه ها عوض نخواهد کرد.
حجت الاسلام عرب پور، به بحث اقتصاد در نامگذاری امسال اشاره کرد و گفت: باید در این زمینه سیاست های اقتصاد مقاومتی اجرا و مسوولان کار خود را انجام دهند.
وی تاکید کرد: باید فرصت ها برای سرمایه گذاری فراهم و مسیر هموار شود.
وی در ادامه به 24 فروردین سالروز رحلت ام البنین همسر امیرالمومنین (ع) و مادر چهار شهید کربلا اشاره کرد و گفت: این روز را روز تکریم از خانواده ها و همسران شهدا نامگذاری کرده اند.
حجت الاسلام عرب پور، بیان کرد: شهیدان کار بسیار بزرگی را انجام دادند اما خانواده های شهدا نیز کارهای بزرگی را انجام دادند، صبوری و بی تابی نکردن آنها باعث شده که پیروزی های پشت سر هم برای ملت ایران رقم بخورد.
وی اظهار کرد: مادران شهدای ما در دفاع مقدس نیز کار بزرگی را انجام دادند و بعضی از مادران شهدا با استقامت و صبوری حتی چهار شهید خود را دفن و فدای اسلام کردند.
وی افزود: ما امروز در برابر این خون های پاک مسوولیت داریم و نباید بگذاریم پایمال شوند و فرصت طلبانی بیایند و اهانت کنند.
وی گفت: خانواده های شهدا چشم و چراغ و بالای سر این ملت هستند.ک/2
7443/2624
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




22/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن