تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820468600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین تمرین تیم داماش گیلان برای مصاف با مس کرمان انجام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آخرین تمرین تیم داماش گیلان برای مصاف با مس کرمان انجام شد رشت - ایرنا - آخرین تمرین تیم فوتبال داماش گیلان برای رویارویی با تیم مس کرمان عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت انجام شد.


کمک مربی تیم فوتبال داماش گیلان در خصوص برگزاری این تمرین گفت: در این تمرین بیشتر ریکاوری را انجام دادیم تا بازیکنان تیم داماش به مرز آمادگی کامل برسند .
ˈمازیار ربیعی فرˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه چند دیدار گذشته تیم مس کرمان را آنالیز کرده ایم ، در این تمرین روی نقاط قوت و ضعف این تیم کار کردیم و امیدوارم بتوانیم در دیدار برابر این تیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.
وی ادامه داد: در ادامه این تمرین نیز نکات و دستورات کادر فنی به بازیکنان ارایه شد تا تاکتیک های مورد نظر را در زمین مسابقه پیاده کنند و هدف ما ارایه یک بازی هجومی مقابل مس کرمان است.
ربیعی فر اظهار کرد: همچنین یک تمرین سبک و بانشاطی را برای بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان در نظر گرفتیم تا آنان با آمادگی کامل رو در روی تیم فوتبال مس کرمان قرار گیرند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال داماش گیلان و مس کرمان در هفته سی ام و پایانی رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر جمعه 22 فروردین ماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم می روند.
در جدول رده بندی این رقابت ها تیم های فوتبال داماش گیلان با 25 امتیاز در مکان پانزدهم و مس کرمان با 21 امتیاز در مکان شانزدهم و انتهای جدول قرار دارند.ک/3
7285/695
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن