تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798330624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه‌نويي:اين فصل به اندازه 10سال‌سختي‌کشيدم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قلعه‌نويي:اين فصل به اندازه 10سال‌سختي‌کشيدم
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: در اين فصل به اندازه 10 سال سختي کشيدم و پير شدم. ما چه در ابتداي فصل و چه در وسط و همچنين آخر فصل مشکلات زيادي داشتيم.

امير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر تراکتورسازي تبريز با تشکر از برگزارکنندگان مسابقات ليگ برتر اظهار داشت: در ابتدا تبريکي هم بايد بگويم به مردم مسجد سليمان و همچنين تيم پديده شانديز که همه از صعود يک تيم مشهدي به ليگ خوشحال شدند زيرا سالي يک بار مي‌توانند به مشهد بروند.

به نقل از تسنيم، وي افزود: از دوستاني که براي پوشش خبري تمرينات استقلال زحمت کشيدند تشکر مي‌کنم. امسال تيم ما حاشيه چنداني نداشت اما با اين حال بعضا اتفاق افتاد و مواردي پيش مي‌آمد اما خبرنگاران آنها را منعکس نمي‌کردند تا حاشيه ايجاد نشود. از هواداران تيم نيز تشکر مي‌کنم و در کل در پايان فصل حلاليت مي‌طلبم از کساني که شايد از ما رنجيده خاطر شده باشند.

او در مورد ديدار فرداي استقلال برابر تراکتورسازي گفت: ما بازي بسيار سختي داريم. تراکتورسازي از مربي کاربلد و صاحب سبکي بهره مي‌برد. خوشحالم که در 2 بازي قبل توانستيم 4 بازيکني که قبلا در مورد آنها صحبت کرده بودم در شرايط ايده‌آل داشته باشيم و به نتايج خوبي برسيم. اميدوارم فردا هم بازيکنان ما تنها به فکر بازي باشند و فکرشان جاي ديگر نباشد، يعني تنها تمرکزشان روي بازي خودشان باشد.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در مورد اينکه تکليف ملي‌پوشان استقلال پس از انجام ديدار هفته آخر مقابل تراکتورسازي چه خواهد شد گفت: اجازه دهيد بازي فردا به پايان برسد تا در مورد آن صحبت کنيم. قطعا تصميمي که به سود فوتبال‌مان باشد را خواهيم گرفت. فکر و ذکر ما ابتدا روي بازي فرداست و از طرفي باشگاه مديرعامل و هيئت مديره دارد که در اين خصوص تصميم‌گيري خواهد کرد اما ما 2 بازي مرگ و زندگي در ليگ قهرمانان آسيا نيز داريم.

وي در مورد محرومان و مصدومان تيمش براي ديدار فردا مقابل تراکتورسازي تبريز تصريح کرد: علاوه بر آندرانيک تيموريان، مجيد غلام‌نژاد را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم و سياوش اکبرپور و مهدي نظري نيز به تازگي در تمرينات حضور پيدا کرده‌اند.

قلعه‌نويي در مورد اينکه آيا فصل آينده در استقلال مي‌ماند يا نه عنوان کرد: اجازه بدهيد 3 ديدار باقي‌مانده فصل ما به پايان برسد و سپس صحبت کنيم. بايد ببينيم مردم ما را مي‌خواهند يا نه. در اين فصل به اندازه 10 سال سختي کشيدم و پير شدم. ما چه در ابتداي فصل و چه در وسط و همچنين آخر فصل مشکلات زيادي داشتيم.

سرمربي استقلال اضافه کرد: ما امسال 2 ليگ قهرمانان آسيا را داشتيم و هم درگير ادامه مسابقات فصل گذشته بوديم و هم اينکه بار ديگر اکنون در اين رقابت‌ها بازي مي‌کنيم. اين مسافرت‌ها هزينه‌هاي سنگيني را براي باشگاه دربر داشته و هم ما و هم فتح‌الله‌زاده اذيت شديم. اما تا لحظه‌اي که در استقلال حضور داريم به عنوان سرباز بايد تکليف‌مان را انجام دهيم و اگر کسي هم به استقلال آمد و سرمربي شد براي او آرزوي موفقيت مي‌کنم.

وي ادامه داد: مربي نيستم که وقتي تيمم نتيجه نگيرد بگويم فلان بازيکن و يا فلان ليدر اين کارها را انجام داد و يا از استقلال بروم بگويم فلان ليدر اين کارها را انجام داد. اميدوارم فردا روز خوشحالي ما باشد و اگر شکست هم خورديم نه مدير عامل، نه بازيکن و نه ليدر کم‌کاري کرده و مسئوليتش برعهده قلعه‌نويي است.

قلعه‌نويي در مورد صحبت خود با هواداران استقلال تصريح کرد: هواداران امسال آنطور که بايد و شايد از آنها توقع داشتيم در تهران حضور نداشتند اما در همه شهرها بخصوص اهواز به ما محبت داشتند.

وي خاطرنشان کرد: بعضي از اين قلم‌به‌دست‌ها که شما آنها را مي‌شناسيد ادعا مي‌کردند ليگ کيفيت ندارد اما چرا تيم ملي که به جام جهاني صعود کرد و در ديدار مقابل گينه 3 هزار تماشاگر به ورزشگاه رفت آن قلم‌به دستاني که مربي داخلي را مي‌کوبند چرا نديدند چرا تيم ملي تماشاگر ندارد.

سرمربي استقلال بار ديگر به استقبال کم تماشاگران استقلال از بازي‌هاي خانگي اين تيم افزود: در تهران توقع داشتيم کمک بيشتري به ما شود اما در ديدار مقابل نفت تهران نيز به ما کم‌لطفي شد چطور بازيکني که همراه استقلال به 4 تيم برتر آسيا راه يافته سال گذشته باغيرت بود اما امسال بي‌غيرت شد؟ اميرحسين صادقي مقابل ملوان انزلي مصدوم بود اما به ما گفت يا بازي مي‌کنم و يا ديگر نمي‌توانم ادامه دهم اين مسئله نشان مي‌دهد که او بچه استقلال است که در آستانه بازي‌هاي جام جهاني کار باغيرتي انجام داد. از سوي ديگر بازيکناني چون خسرو حيدري و حنيف عمران‌زاده شرايط بازي کردن نداشتند ولي براي استقلال بازي کردند از نظر من اصل غيرت اين بازيکنان بودند.

محمد نوري‌فر مدير روابط عمومي باشگاه استقلال نيز از خبرنگاراني که در طول مدت يکسال با باشگاه استقلال همکاري کردند تشکر کرد و همچنين به دليل قرار گرفتن قلعه‌نويي در رتبه 237 رده‌بندي بهترين مربيان جهان ابراز اميدواري کرد که مربيان ايراني در سال‌هاي آينده بتوانند به موفقيت بيشتري برسند.

او همچنين تاکيد کرد که قلعه‌نويي در شرايطي صاحب اين رتبه شده که مربيان تيم هاي بزرگي مانند بشيکتاش، لاتزيو، الزمالک و پارتيزان بلگراد در رده‌هاي بالاتر از قلعه‌نويي قرار گرفتند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

پنج شنبه 1393/01/21 14:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن