تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821150494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت جهادی نیازمند ایثار و از خودگذشتگی است/ مدیریت جهادی باید بر مبنای علم و دانش باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران خوانساری:
مدیریت جهادی نیازمند ایثار و از خودگذشتگی است/ مدیریت جهادی باید بر مبنای علم و دانش باشد
ورامین - خبرگزاری مهر: فرماندار ورامین گفت: در مدیریت جهادی مورد نظر مقام معظم رهبری، مسوولیت تنها برای خدمت رسانی به مردم تعریف شده و مدیریت جهادی مبتنی بر ایثار و از خودگذشتگی در راه خدمت رسانی به مردم است.



به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز محسن خوانساری در جمع پرسنل نیروی انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: اگر امروز استکبار از ملت و کشور ما وحشت دارد به دلیل خون شهدا و ایثار و رشادت آن جان برکفان و ایثارگران است که اگر شهیدان به میدان رزم نمی‌رفتند، دشمنان حاضر نبودند خاک ما را رها کنند و باید دانست که شهدا سند افتخار کشور اسلامی هستند و هیچگاه نباید آن را از یاد ببریم.

فرماندار ورامین افزود:  عزت و عظمت امروز کشور مرهون ایثارگری های شهدای دفاع مقدس می باشد و اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در جهان سربلند است، به برکت مجاهدت شهدای انقلاب اسلامی است زیرا در جنگ تحمیلی یک دنیا در مقابل ایران ایستاد و انواع تحریم ها، فشارهای اقتصادی و تهاجم نظامی علیه این ملت صورت گرفت اما ایران اسلامی ایستاد و یک وجب از خاک خود را از دست نداد.

وی ادامه داد: پس از استقرار فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، خدمات ارزنده ای از سوی نیروی انتظامی به این منطقه صورت گرفته است و امروز به برکت تلاش و ایثار نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی پایدار در جامعه حکفرماست و هیچ فرد یا گروهی نمی تواند به این امنیت خدشه ای وارد کند.

خوانساری سپس با اشاره به شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری برای سال جدید گفت: دست یابی به اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری نیازمند استفاده از مدیریتی جهادی بر مبنای دانش و علم است تا بتواند با دست یابی به اقتصاد مبتنی بر علم در برابر تهدیدات دشمنان ایستادگی کند.

این مسئول تأکید کرد: در مسأله اقتصاد، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی همه مردم و مسئولان را به اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی فراخواندند به همین خاطر دولت در سال 1393 بر روی مسأله اقتصاد تکیه جدی کرده و با عزم جدی سعی در بهبود رونق اقتصادی کشور است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی عبارت جدیدی  است که در سال های اخیر توسط وارد ادبیات سیاسی کشور شده، عنوان کرد : همه مردم و مسئولان باید برای اجرای کامل و دقیق اقدامات و فعالیت های لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور گام بردارند.

خوانساری یادآور شد: امروز دشمنان ایران اسلامی تلاش دارند با بهره گیری از تحریم های اقتصادی به اهداف شوم خود در تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی دست پیدا کنند که یقینا با عمل کردن به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی می توان این تهدیدها را به فرصتی برای بالندگی نظام تبدیل کرد.

فرماندار ورامین بازبینی و بازتعریف مزیت های اقتصادی کشور بر اساس فراوانی مواد اولیه، در اختیار داشتن دانش فنی، پرمشتری بودن در بازارهای جهان، تولید کالاهایی با ارزش افزوده بالا، دارا بودن ظرفیت بالای اشتغال زایی و دارا بودن حداقل پیامدهای آلایندگی و زیست محیطی را در راستای افزایش درآمدها و کاهش هزینه ها بسیار مفید و موثر دانست.

خوانساری سپس به توجه ویژه رهبری به مسائل فرهنگی اشاره کرد و بیان داشت: مقام معظم رهبری معتقدند که در امور باید بر اساس معیارها و اصول فرهنگی حرکت کرد و دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به مسائل فرهنگی نشان از شناخت کامل ایشان از واقعیت های دنیای امروز دارد و باید تفکرات و دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری در تمامی سطوح جامعه وارد شود و در سایه اعتقاد عملی و انسجام تمامی افراد و مسئولان مسائل فرهنگی جامعه بوی اسلامی به خود گیرد.

وی در پایان یادآور شد: در مدیریت جهادی مورد نظر مقام معظم رهبری، مسوولیت تنها برای خدمت رسانی به مردم تعریف شده و مدیریت جهادی مبتنی بر ایثار و از خودگذشتگی در راه خدمت رسانی به مردم است و چنین مدیری تلاش دارد تا در راه اعتلای فرهنگ و شکوفایی اقتصاد کشور تلاش وافر نشان دهد.


۱۳۹۳/۱/۲۱ - ۱۴:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن