تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820373347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت ورزش شرایط مساعدی برای فدراسیون کونگ فو ایجاد کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزارت ورزش شرایط مساعدی برای فدراسیون کونگ فو ایجاد کرده است کرمانشاه - ایرنا - رییس فدراسیون هیاتهای رزمی و کونگ فو جمهوری اسلامی ایران گفت: وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم شرایط مساعدی را برای پیشبرد اهداف عالی این فدراسیون ایجاد کرده است.


ˈرضا حیدریˈ روز پنجشنبه در نشست مجمع انتخابات رییس هیات کونگ فو کرمانشاه افزود: فدراسیون قصد دارد ورزش ملی کونگ فو را برای نخستین بار در تاریخ کشور به ثبت برساند.
وی مطرح شدن ورزشکاران ایرانی رشته کونگ فو در مجامع بین المللی را از دیگر اهداف دانست.
او همچنین از میزبانی ایران برای برگزاری مسابقات کونگ فو قهرمانی آسیا خبر و ادامه داد: قرار است این دوره از مسابقات آبان ماه آتی برگزار شود.
رییس فدراسیون هیاتهای رزمی و کونگ فو در ادامه از کرمانشاه به عنوان خطه قهرمان خیز در رشته های مختلف ورزشی به ویژه کونگ فو یاد و بیان کرد: این استان به شدت نیازمند ساخت یک خانه گونگ فو است تا قهرمانان این رشته از نظر امکانات مورد نیاز تامین باشند.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان کرمانشاه نیز در این نشست گفت: خوشبختانه فضایی دوستانه و به دور از رقابت در هیات کونگ فو برقرار است که بطور قطع موجب پیشرفت این رشته ورزشی در کرمانشاه خواهد شد.
ˈمجتبی جوهریˈ با اشاره به ظرفیتهای فراوان کرمانشاه در رشته های ورزش انفرادی به خصوص رزمی افزود: کرمانشاه دارای مربیان خوب و مشهوری در رشته های رزمی است که باید از قابلیتهای این افراد در رده تیمهای ملی استفاده شود.
وی همچنین خواستار برگزاری اردوهای تیم ملی کونگ فو در قصرشیرین شد و گفت: این شهرستان به دلیل آب و هوای مساعد، امکانات و زیرساختهای فراوان و همجواری با کشورهای همسایه از ظرفیت خوبی برای میزبانی اردوی تیمهای ملی برخوردار است.
همچنین در این نشست ˈمنوچهر حاتمیˈ با کسب مجموع آرا حاضران در مجمع انتخابات هیات کونگ فو استان کرمانشاه به عنوان رییس این هیات برای مدت چهار سال انتخاب شد.
7450/567
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن