تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805509210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملیات اجرایی خط انتقال آب کوثر به جم از سرگرفته می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عملیات اجرایی خط انتقال آب کوثر به جم از سرگرفته می شود بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: خط انتقال آبرسانی کوثر در حال حاضر به دلیل مشکلات مالی صنعت نفت متوقف شده ولی به زودی بودجه آن از طرف نفت تامین و در تکمیل آن سرعت بخشی خواهد شد.


به گزارش ایرنا روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنجشنبه به نقل از دکتر مصطفی سالاری در آیین تودیع و معارفه فرماندار جم اعلام کرد: افزون بر تکمیل خط آبرسانی کوثر، بهره گیری از ظرفیت تولید آب شیرین کن با مشارکت بخشی خصوصی نیز در شهرستان جم در دستور کار است.
وی یادورشد:اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها نقش مهمی در ساماندهی پرداخت یارانه ها به افراد واجد شرایط دارد.
استانداربوشهر اضافه کرد: سعی شود دراین مرحله افراد متمکن و غیرنیازمند انصراف دهند تا در راستای توسعه زیرساخت ها تلاش بیشتری شود.
سالاری گفت: باتوجه به اینکه امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال ˈ اقتصاد ، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ نامگذاری شده دولت برای اجرای این پیام مهم با همکاری مردم تلاش می کند.
وی افزود: دولت به تنهایی نمی تواند در این مهم کارآیی داشته باشد و مردم به ویژه شوراهای اسلامی باید با جدیت با دولت همکاری کنند تا شاهد موفقیت در این مسیر باشیم.
استاندار بوشهر یادآورشد: جم از شهرستان های خوش آب و هوا و دارای ظرفیت های مهم کشاورزی و صنعتی و دیگر قابلیت های مهم است که باید به بخش های مختلف به ویژه در آبرسانی و زیرساخت های خدمات عمومی این شهرستان توجه بیشتری شود.
وی گفت:نیروی انسانی جم کارآمد و شایسته وغنی است و فرماندار باید از جوانان در حوزه های مختلف استفاده کند و استعدادهای شهرستان را شناسایی و به کارگیری کند.
سالاری افزود:برای اجرای طرح های مهم در استان بوشهر کمیته طرح های ویژه تشکیل شده که در جم حداقل 3 و حداکثر 5 طرح مهم باید شناسایی و اجرا شود که تحولی عظیم در این شهرستان ایجاد می شود.
وی اضافه کرد: این طرح ها از اعتبارات متمرکز وزارتخانه ها تامین می شود و اجرای آنها تحول خوبی در شهرستان های مختلف استان ایجاد می کند.
سرپرست فرمانداری شهرستان جم نیز گفت: آشنایی کاملی با این شهرستان دارم و قابلیت ها و مشکلات را کاملا می شناسم.
عبدالله نادری افزود:آبرسانی در بخش کشاورزی و آب شرب مردم و همچنین راه های داخلی از مشکلات اساسی جم است که برنامه های خوبی برای رفع مشکلات موجود و رفاه و آسایش مردم دارم.
وی اضافه کرد: تلاش می کنیم با همفکری و استفاده از اعتبارات متمرکز ملی برای توسعه شهرستان جم اهتمام ورزیده شود .
نادری گفت: صنعت نفت و گاز در جم قبل از عسلویه وجود داشته و هم اکنون نیز جم به عنوان پشتیبان اصلی منطقه ویژه پارس جنوبی به شمار می رود به طوری که شهرک های مسکونی جم میزبان کارکنان پارس جنوبی است و وزارت نفت باید توجه خاصی به جم داشته باشد.
وی بیان کرد: جم نقش مهمی در اقتصاد ملی دارد و باید وزارت نفت خسارت های وارده به مردم را از طریق زیرساخت های عمرانی جبران کند و پروژه های مهم را فعال سازد.
فرماندار سابق جم نیز در این آیین گفت: شهرستان جم از شهرستان های مهم و تاثیرگذار در استان و کشور است و 67 شهید والامقام تقدیم نظام اسلامی کرده است.
عبدالرسول زارع افزود: ناتمام ماندن طرح آبرسانی کوثر از جمله مشکلات و معضلات این شهرستان است و امیدوار هستیم شاهد رفع مشکلات در مسیر اجرای این پروژه مهم باشیم.
وی یادآورشد: پارسال 145 پروژه با اعتبار 200 میلیارد ریال برای شهرستان جم مصوب شد که امیدوار هستیم امسال با تخصیص اعتبارات شاهد فعال شدن پروژه ها باشیم.
دراین آیین عبدالله نادری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان جم معرفی و از خدمات عبدالرسول زارع در مسوولیت فرمانداری جم قدردانی شد.ک/1
628
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن