تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806662243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقابت سخت انصاری فرد و بایرامی با عنایتی/ آخرین فرصت ها برای آقای گل لیگ سیزدهم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی
رقابت سخت انصاری فرد و بایرامی با عنایتی/ آخرین فرصت ها برای آقای گل لیگ سیزدهم
تبریز – خبرگزاری مهر: رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور شامگاه جمعه در حالی با رقابت پنج تیم برای بردن جام به پایان می رسد که چند بازیکن نیز برای کسب عنوان آقای گلی آخرین فرصت های خود را در آخرین بازی تیمشان جستجو می کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، تا قبل از برگزاری بازی های هفته پایانی لیگ سیزدهم، چند بازیکن از تیم های مختلف در ردیف گلزنان برتر قرار گرفته اند و هنوز هم نمی توان شانس آقای گل شدن یکی را بیشتر از دیگری دانست. در جدول گلزنان لیگ برتر تا پایان هفته بیست و نهم، کریم انصاری فرد از تراکتورسازی و رضا عنایتی از صبا هر کدام با زدن 13 گل صدرنشین هستند و رقابت سختی برای کسب عنوان آقای گلی دارند. پس از این دو مهاجم، مهرداد بایرامی همشهری انصاری فرد با 12 گل در رده دوم قرار گرفته و او هم برای آقای گل شدن کار سختی در رقابت با دو مهاجم یاد شده، پیش رو دارد. رضا نوروزی از نفت تهران و مهدی دغاغله از ملوان بازیکنان 11 گله لیگ سیزدهم هستند و به دنبال آنها، چهار بازیکن 9 گله، سه بازیکن هشت گله و دو بازیکن هفت گله قرار دارند که البته احتمال آقای گل شدن از بین این بازیکنان بسیار پائین است. در این میان رقابت انصاری فرد، عنایتی و بایرامی برای کسب عنوان آقای گلی بسیار نزدیک و فشرده است اما با نگاهی به بازی های هفته پایانی می توان شانس مهاجم صبا را بیشتر از دو مهاجم تراکتورسازی و صبا عنوان کرد. صبای قم در هفته پایانی طی دیداری تشریفاتی و نه چندان مهم به مصاف تیم سایپا خواهد رفت اما تراکتورسازی در تهران با استقلال و گسترش فولاد در تبریز با فولاد خوزستان دیدار خواهند کرد. کریم انصاری فرد 24 ساله برای کسب دوباره عنوان آقای گلی خود در صورت ناکامی دیگر گلزنان برتر لیگ بخصوص رضا عنایتی، حداقل برای یک گل در دیدار با استقلال نیاز دارد. این مهاجم اردبیلی در لیگ یازدهم با زدن 21 گل با پیراهن تیم سایپا در 22 سالگی اش آقای گل لیگ برتر شد و اکنون پس از دو سال در آستانه تکرار این عنوان قرار دارد. رضا عنایتی نیز که پیش از این یک بار با ابومسلم خراسان و دو بار با استقلال به عنوان آقای گلی لیگ برتر دست یافته، بهترین گلزن کل ادوار تاریخ لیگ برتر کشور است که بیش از یکصد گل به ثمر رسانده است. این مهاجم 37 ساله اکنون در آستانه ثبت رکوردی تازه است و می خواهد تا چهارمین بار جایزه بهترین گلزن لیگ برتر را به خود اختصاص دهد. اما مهرداد بایرامی مهاجم 23 ساله گسترش فولاد هم در اولین تجربه حضور خود در لیگ برتر چشم ها را به بازی های خوب خود و گلزنی های مداومش خیره کرد تا اکنون با 12 گل زده به یکی از شانس های کسب عنوان آقای گلی لیگ سیزدهم تبدیل شود. بایرامی با زدن چهار گل در دیدار با راه آهن، بهترین گلزن از نظر بیشترین گل زده در یک بازی در لیگ سیزدهم لقب گرفته است.  


۱۳۹۳/۱/۲۱ - ۱۱:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن