تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814923273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوري: مي‌توانيم قهرمان شويم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نوري: مي‌توانيم قهرمان شويم
کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس مي‌گويد نه به پول و نه به مسائلي که براي تيمش ايجاد شده فکر نمي‌کنند و با اين احساس که مي توانيم قهرمان بشويم به مصاف حريفمان مي رويم.

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، محمد نوري اظهار کرد: در اين سالها که در پرسپوليس بودم اتفاقات عجيب و بسيار زيادي را پشت سر گذاشتم و به اينکه هميشه مشکلات پيش بيني نشده اي به وجود آيد عادت کرده ايم.

وي ادامه داد: ما قبل از اين هم گفته بوديم به پول کاري نداريم و براي اين پيراهن و هواداران خودمان بازي مي کنيم، ولي براي ما حاشيه ايجاد شد. الان هم قيد پول را زده ايم و فقط مي خواهيم با پيروزي در آخرين بازي شانس خود را براي قهرماني امتحان کنيم.

هافبک پرسپوليس درباره اينکه آيا با توجه به شرايط جدول ميان بازيکنان اميد قهرماني وجود دارد، تاکيد کرد: غير از اين نيست. در هر کسي که در پرسپوليس حضور پيدا مي کند حس پيروز شدن و قهرماني وجود دارد. دليلي ندارد که نااميد باشيم. همين هفته قبل، دوم بوديم و حالا چهارم هستيم. دليلي ندارد که يک هفته ديگر در صدر جدول نباشيم، هر امکاني وجود دارد. به هر حال براي کسب سهميه آسيايي هم شده بايد پيروز شويم، اما حس دروني به من مي گويد، اگر اين بازي را ببريم قهرمان مي شويم.

کاپيتان پرسپوليس خاطرنشان کرد: البته هفته قبل همه چيز دست خود ما بود و حالا سرنوشت ما در بازي ديگران گره خورده است ولي ما تا آخرين لحظه تلاش مي کنيم و دلم روشن است. حداقل اينکه براي اين پيراهن و هواداران هيچ کس کم نخواهد گذاشت.

نوري درباره تاثير انتشار بعضي مطالب در روزهاي گذشته بر روي عملکرد تيم تصريح کرد: از پول که خبري نبود و همان طور که گفتم ما از مدت ها قبل قيد اين مساله را زده بوديم اما بايد تمرکز و آرامش داشته باشيم. اينها اسناد شخصي بازيکنان بود و اميدوارم ديگر چنين اتفاقي نه در پرسپوليس و نه در هيچ تيمي تکرار نشود. به هر حال مصمم هستيم با نهايت تمرکز در آخرين بازي حاضر شويم.

نوري در پايان درباره تصميم خود براي فصل بعد گفت: الان که تمام تمرکزم روي بازي است. بعد از آن تصميم مي گيريم. البته شکي نيست که ادامه حضور در پرسپوليس را براي خودم افتخار مي دانم. پرسپوليس اولويت هميشگي من است و آرزو دارم شرايطي باشد که بتوانيم ادامه بدهيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/01/20 19:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن