تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819046303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پديده در برخي بازي‌ها ناپاک نتيجه گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پديده در برخي بازي‌ها ناپاک نتيجه گرفت
کد خبر: ۳۹۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹ - 09 April 2014


مالک باشگاه سياه‌جامگان گفت: پديده در برخي از بازي‌ها با ناپاکي نتيجه گرفت.


محمدرضا عباسي درخصوص اينکه سياه‌جامگان توانست راهي مرحله پلي‌آف ليگ دسته اول بشود در حالي که ابومسلم به ليگ دسته دوم سقوط کرد و در ابتداي فصل مباحثي درخصوص مالکيت اين باشگاه بين او و وفايي به وجود آمده بود گفت: ما هم قصد داشتيم تا سروساماني به تيم ابومسلم بدهيم. هواداران ما تيم را به نام ابومسلم مي‌شناسند و خودبه‌خود نام اين تيم را عوض کردند در واقع اسم تيم‌ما هم سياه‌جامگان ابومسلم است.


به نقل از فارس، وي ادامه داد: ما تيم را براي مردم مشهد درست کرديم منتها به احترام ابومسلم از ابتداي فصل نخواستيم نام تيم سياه‌جامگان را تغيير دهيم در اساسنامه ما هم با نام سياه‌جامگان ابومسلم ذکر شده است حالا که ديگر فکر کنم ابومسلم در ليگ يک نيست هواداران کم‌کم نام را تغيير بدهند.


مالک باشگاه سياه‌جامگان در مورد برخي صحبت‌هاي سرمربي اين تيم مبني بر اينکه عدالت در مورد سياه‌جامگان رعايت نشده وگرنه اين تيم مي‌توانست راهي ليگ برتر شود گفت: منظور سرمربي ما هم مسئولان استاني بوده و تا حدودي کميته داوران که نگاه محبت‌آميزي نسبت به حريفان ما داشتند. برخي تيم‌ها دست به اقداماتي مي‌زدند که ناپاک بود پديده تيم همشهري ما است و از اينکه توانست راهي ليگ برتر شود بسيار خوشحال شديم اما برخي اشخاص در اين تيم دست به کارهايي زدند که ناپاک بود در برخي بازي‌ها ما شنيديم که اتفاقاتي افتاد مثلا در ديدار مقابل گهر دورود به مسئولان اين تيم مبالغي داده شد و پول‌هايي جابه‌جا شد ما مدرک و سندي نداريم اما اين موضوع را مسئولان هتل به ما گفتند.


وي در مورد اينکه گفته مي‌شود قرار است پديده اسپانسر تيم‌ملي شود و به همين دليل هم شايد برخي مسائل در مورد اين تيم به وجود آيد گفت: ما به اين مسائل کاري نداريم دست آنها درد نکند که مي‌خواهند وارد اين موضوع شوند اما حرف ما اين است که آدم‌ها بايد با پاکي رفتار کنند. کاري به داشتن و نداشتن تيم‌ها نداريم. بايد فضاي خوبي داشته باشد ميهمان‌نوازي‌ها متفاوت است کسي مي‌آيد شاهانه از ميهمانش پذيرايي مي‌کند و تيم‌هاي ديگر آبرومندانه ميهمان‌نوازي مي‌کنند.


عباسي در مورد اينکه مباحثي درخصوص انتخاب عليرضا فغاني به عنوان داور اين ديدار در مراسم قرعه‌کشي مطرح شد اظهار داشت: کميته داوران انقدر ضعيف نيست که بخواهد با حرف من و شخص ديگري داور را تغيير بدهد اگر آنها هر داوري را انتخاب کنند ما بازي مي‌کنيم پس از آن راه‌هاي ديگري وجود دارد که بخواهيم اعتراض خود را اعلام کنيم.


مالک باشگاه سياه‌جامگان در مورد اينکه اين تيم سرنوشتي همچون استيل‌آذين پيدا نمي‌کند گفت: شرايط ما با استيل‌آذين بسيار متفاوت است ما به هيچ‌عنوان به دنبال بازيکن اسمي نيستيم نمي‌خواهيم قراردادهاي آنچناني هم ببنديم با بازيکنان پايه خود باز کرده‌ايم و با همان‌ها هم ادامه مي‌دهيم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن