تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820761975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برق صنايع و مسکن مهر استان بايد تامين شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ فروردين ۱۳۹۳ (۱۰:۴ق.ظ)
استاندار البرز: برق صنايع و مسکن مهر استان بايد تامين شود طاهري گفت: ملزم هستيم هرچه سريع تر برق واحدهاي مسکن مهر و صنايع استان را تامين کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، طاهري استاندار البرز در بازديد مسئولان برق منطقه اي تهران با وي ضمن تبريک سال جديد با اشاره به حساسيت کار وزارت نيرو در مورد تامين آب و برق از مسئولين صنعت برق بخصوص در منطقه البرز قدرداني کرد.
وي گفت: از آن جايي که استان البرز از نظر تعداد مشترک برق جزء رده هاي اول تا سوم کشور است بر حل مشکلات برق صنايع استان بويژه در منطقه اشتهارد و مسکن مهر در استان تاکيد کرد.
وي بيان کرد: با وجود مشکلات تامين برق صنايع و مسکن مهر، مسئولان بايد زمينه را براي حل مشکلات برق در اين دو حوزه فراهم کنند.
وي تصريح کرد: از قبل بنا بر اين بوده که هزينه‌هاي آب و برق واحدهاي مسکن مهر و جمع‌آوري شبکه‌هاي فاضلاب مسکن مهر با سرمايه‌گذاري مشترک وزارت نيرو، وزارت راه و شهرسازي و استانداران انجام شود و از اين رو بايد اهتمام جدي در اين خصوص انجام شود.
طاهري با بيان اينکه عزم ملي در استان البرز بر سرمايه گذاري هاي کلان است و با فراخوان برد برد که صورت گرفته و بيش از 2 هزار 115 نفر ثبت نام کردند، خاطر نشان کرد: با حجم 15 هزار ميليارد تومان سرمايه گذاري ها چنانچه بتوانيم 10 درصد را جذب نمائيم اعتبار 12 ساله البرز را مي توانيم تامين نمائيم.
وي يادآور شد: در اين راستا براي جذب سرمايه گذاري تامين آب و برق و ... از نيازهاي ضروري است بنابراين از مسئولان شرکت برق منطقه اي انتظار داريم در اين زمينه نهايت تلاش و برنامه‌ريزي خود را انجام دهند.
استاندار البرز همچنين تاکيد کرد: براي بهتر شدن وضعيت اعتباري به منظور اجراي پروژه‌هاي مختلف به ويژه برق در سال آينده خوش بين هستيم و اميدواريم با تامين اعتبار لازم پروژه‌هاي برق نيز اجرايي شود.
اين مسئول با بيان اينکه عزم دولت براي رفع مشکلات برق در کشور جدي است، افزود: توسعه شبکه‌هاي برق‌رساني در کشور و حل مشکلات برق مسکن مهر از اولويت‌هايي است که دولت بر آن تاکيد دارد.
در ادامه اين نشست مهندس سيد زمان حسيني رئيس هيئت مديره و مدير عامل شرکت برق منطقه اي تهران نيز اظهار داشت: با توجه به مسئوليت اين شرکت در زمينه تامين برق استان هاي تهران، البرز و قم ضمن تشکر از مساعدت ها و حمايت هاي بي دريغ مجموعه استانداري البرز که تاکنون صورت گرفته خواستار تداوم همکاري ها در منطقه به ويژه در خصوص پروژه هاي مهم مسکن مهر و شهرک هاي صنعتي اشتهارد هستيم.
گفتني است در اين ديدار اعضاي هيئت مديره، معاونين و مشاورين و مديران ارشد صنعت برق منطقه اي تهران نيز حضور داشتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن