تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 27 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811435396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسيني: هواداران اين ليست مالي کذب است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حسيني: هواداران اين ليست مالي کذب است
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت:گناه‌مان اين است که فوتباليستيم و اسم ميلياردي روي ماست اما تريبوني نداريم.

سيدجلال حسيني در گفت‌وگو با فارس، ضمن انتقاد بابت انتشار ليست دريافتي‌هاي بازيکنان پرسپوليس اظهار داشت: واقعا همه جوره متاسفم. متاسفم براي تمام کساني که اين ليست را منتشر کردند و متاسفم براي کساني که نادانسته روي اين ليست مانور مي‌کنند. اينها به نظر شما چطور مي‌خواهند جواب بدهند.

وي افزود: آقايان پرسپوليس هنوز يک بازي مانده تا پايان ليگ برتر پس شايد هر اتفاقي در اين يک بازي بيفتد اما شما با اين کار پرسپوليس را به حاشيه برديد. نمي‌خواستم قبل از بازي آخر اين حرف‌ها را بزنم اما وقتي مي‌بينم همه چشمان خود را بسته و روي يک ليست کذب مانور مي‌کنند گفتم براي اينکه هواداران در جريان باشند با آنها اين مسائل را در ميان بگذارم. ما حرفي نداريم اما آقايان اين ليست کذب است.

حسيني ادامه داد: متاسفانه پس از مانور کردن روي اين خبر شب گذشته بخش خبري 20:30 که هر کاري دوست دارد انجام مي‌دهد ناجوانمردانه روي اين موضوع مانور کرد. آقايان مطلبي را که در برنامه 20:30 مطرح کرديد بايد بتوانيد آن را ثابت کنيد. به خدا بايد بتوانيد آن را اثبات کنيد. اگر ما هم بخواهيم انتقاد کنيم خيلي راحت مي‌توانيم درباره بخش خبري 20:30 و مشکلات آن صحبت کنيم اما ما اهل تهمت زدن نيستيم. شما خودتان مي‌دانيد اين برنامه براي اينکه ذره‌اي پربيننده شود، چگونه در برخي برنامه‌هايش اقدام مي‌کند. آنها خيلي راحت ميکروفن مي‌گيرند و روي يک صحنه صحبت مي‌کنند و به نظرم هيچ کس زورشان به اينها نمي‌رسد چون آنها تريبون دارند و ما گناه‌مان اين است که فوتباليستيم و اسم ميلياردي روي ماست اما تريبوني نداريم.

حسيين خاطرنشان کرد: آقايان هر چه دلشان مي‌خواهد مي‌گويند چرا نمي‌رويد پيگيري کنيد حرفي را که مي‌زنيد راست است يا دروغ. متاسفانه آقايان خيلي راحت و مثل آب خوردن با آبروي بازيکناني بازي مي‌کنند و مي‌خواهند آنها را خراب کنند. اگر لازم باشد که حتما لازم است يکسري اتفاقات خواهد افتاد و مطمئن باشيد تمام کساني که اين ليست را منتشر کردند روي آن مانور کردند و خواستند بازيکنان را خراب کنند بايد جوابگوي اين موضوع باشد. متاسفانه آدم‌هايي هستند که خيلي راحت با دوربين‌هايي که متعلق به خودشان است و اختيار کامل گرفتند و به هيچ عنوان اين تريبون‌ها باز نيست تا کساني که به آنها اتهام زده شده از خود دفاع کنند دست از کارشان برنمي‌دارند و نمي‌دانم چرا هيچ کس زورشان به اينها نمي‌رسد. البته اينها فقط قصد خراب کردن بازيکنان را دارند و قطعا بايد اين مسائل پيگيري شود.

مدافع تيم ملي فوتبال کشورمان خطاب به رئيس رسانه ملي گفت: آقاي ضرغامي همه مي‌گوييد نبايد کاري کرد که ورزش ما از آرامش خارج شود و اين نگاه شما بسيار منطقي است. شما معتقديد نبايد در رسانه ملي به کسي تهمت زد اما اين کار را خيلي راحت برخي از برنامه‌هاي تلويزيوني شما انجام مي‌دهد. من خودم روز گذشته در معيت مسئولين فدراسيون فوتبال به دفتر رئيس رسانه ملي رفتم و در جلسه‌اي که مربوط به تيم ملي بود شرکت کردم. واقعا تفکرات آقاي ضرغامي به عنوان رئيس رسانه ملي فرق دارد اما نمي‌دانم چرا با تفکرات خوب و منطقي ايشان عمل نمي‌شود. کساني هستند که فقط دنبال حاشيه هستند و با مطرح کردن مسائل کذب قصد ضربه زدن به ورزش را دارند. اميدوارم که اين مسئله‌اي که اعلام کردم و مخصوصا برنامه 20:30 روي آن مانور کرده ثابت شود چون آنها خيلي راحت درباره اين مسائل مانور کرده و بايد قطعا جواب کار خود را بدانند. بايد با اينگونه مسائل برخورد شود تا هر کسي هر چه دلش بخواهد نتواند آن را اعلام کند. متاسفانه هيچ کس هم نمي‌تواند جلوي اين افراد را بگيرد و آنها بدانند که بايد مطالب خود را ثابت کنند. چون ما کوتاه نمي‌آييم. مخصوصا با برنامه 20:30که به نظرم بسيار ناعادلانه سعي کرد تا بازيکنان را مقابل هواداران قرار دهد. مطمئن هستم صدا و سيما هم کساني دلسوز مثل ضرغامي دارد که معتقد است بايد اخبار درست به مردم انعکاس داده شود. مطمئن هستم صدا و سيما قسمت‌هايي دارد که با اين گونه مسائل که کذب است جلوگيري مي‌کند. ما که زورمان به اين عزيزان نمي‌رسد چون همه چيز از جمله تريبون دست آنهاست و هر چه دلشان بخواهد مي‌گويند و خيلي راحت در يک برنامه تلويزيوني مسائلي را مطرح مي‌کنند. اميدوارم همه چيز مشخص شود و ارگاني هم باشد که با اين خبر کذب که مطرح شده همپاي ما برخورد و پيگيري کند. چون هر کسي نبايد به خود اجازه دهد راحت به بازيکنان تهمت بزند.

حسيني خاطرنشان کرد: من مطمئن هستم اين موضوع خيلي زود ثابت مي‌شود و آقايان هم بابت حرفي که زدند بايد آن را ثابت کنند. من مي‌خواستم در مورد اين موضوع سکوت کنم اما متاسفانه برنامه 20:30 خيلي راحت همه چيز را زير سؤال برد و درباره همه چيز راحت حرف زد و فقط اميدوارم ثابت شود. ان‌شاءالله بعد از بازي با استقلال خوزستان ما خيلي حرف‌ها براي گفتن داريم البته نبايد فراموش کرد بايد با کساني که خيلي راحت اين ليست را مطرح مي‌کنند و با آقاياني که خيلي راحت درباره ليست صحبت مي‌کنند تا بازيکنان را مقابل مردم قراردهند و براي ما حاشيه درست مي‌کنند برخورد شود. نمي‌دانم چرا کسي نيست که در صدا و سيما برخورد داشته باشد و اخباري که در قسمت‌هاي خبري مختلف اعلام مي‌شود زير نظر داشته باشد. نمي‌دانم چرا بايد اينطور باشد. به همه توهين مي‌کنند همه را زير سؤال مي‌برد و هيچ کس نيست جلوي آنها را بگيرد و هر کاري که بخواهند مي‌کنند. من از رسانه ملي خواهش مي‌کنم مخصوصا آقاي ضرغامي که به اين موضوع رسيدگي کند و يا دستورات لازم را براي پيگيري اين مسئله بدهد.

مدافع پرسپوليس در پايان در مورد بازي روز جمعه تاکيد کرد: ما روز جمعه با اميد به ميدان مي رويم و ابايي هم از چيزي نداريم. اميدواريم که همه چيز به نفع پرسپوليس رقم بخورد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/01/20 10:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن