تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820991887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکل اصلي خادم بدهي‌هاي زمان خطيب است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مشکل اصلي خادم بدهي‌هاي زمان خطيب است
مربي تيم ملي کشتي آزاد کشورمان گفت: مشکل اصلي خادم بدهي‌هاي انباشته زمان سرپرستي خطيب در فدراسيون کشتي است.

  امير توکليان در خصوص آخرين شرايط اردوي تيم ملي کشتي آزاد اظهار داشت: از 7 فروردين اردوهاي تيم ملي آغاز شده و اين روزها نيز تمرينات در سطح قابل قبولي برگزار مي‌شود.

به گزارش تسنيم، وي افزود: رحيمي، اکبري، لشگري و يزداني در اردوها غايب هستند و تا بعد از مسابقات آسيايي به استراحت مي‌پردازند. ما براي مسابقات آسيايي قصد داريم پشتوانه‌سازي کنيمم و هرچند قزاق‌ها تيم خوبي در اختيار دارند و حتي در جام تختي هم با ترکيب قدرتمندي به ايران آمدند اما ما با استفاده از نفرات آينده‌دار به دنبال تأمين اهداف خود هستيم.

توکليان در پاسخ به اين سوال که تکليف مهدي تقوي براي حضور در تيم ملي چه خواهد شد، خاطرنشان کرد: تا جايي که من اطلاع دارم تقوي تاکنون 5 مرحله به اردوها دعوت شده اما حضور پيدا نکرده است. سوالي که من دارم اين است که از کشتي‌گيري که از سال قبل تاکنون روي تشک نرفته بايد چه کاري برايش انجام داد؟ به اعتقاد من هيئت مازندران بايد موضوع تقوي را پيگيري کند تا تکليف او مشخص شود که مي‌تواند در مرحله آخر مسابقات انتخابي کشتي بگيرد يا خير؟

مربي تيم ملي کشتي آزاد کشورمان در پاسخ به اين سوال که اوضاع مالي فدراسيون کشتي چگونه است، عنوان کرد: من از مسائل مالي خبر ندارم ولي انتظار من از کميته ملي المپيک و وزارت ورزش بيش از اين‌ها است. مسئولان هيچ فکر کرده‌اند که چقدر بايد خرج مي‌کرديم تا پرچم ايران در آمريکا اينگونه بالا رود و سرود ايران خوانده شود؟ پول خرج کردن در ورزش هزينه نيست و به اعتقاد من نوعي سرمايه‌گذاري بزرگ است. مشکل اصلي فدراسيون کشتي بدهي‌هايي است که از زمان خطيب براي خادم انباشته شده است.

وي در پاسخ به اين سوال که تعداد مربيان هر روز کاهش پيدا مي‌کند و گويا محمدي نيز از جمع مربيان خارج شده است، گفت: طلايي به تيم جوانان رفته و کاوه نيز خودش انصراف داده است. محمدي نيز نمي‌دانم چه وضعيتي دارد، البته رضايي نيز خودش لخت مي‌شود و تمرين مي‌کند. اکنون هر کسي 2 وزن را در اختيار دارد و اين‌گونه نيست که کمبود مربي داشته باشيم و چندين مربي ديگر نيز در تيم ملي زحمت مي‌کشند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/01/20 01:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن