تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813233266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انفجارهای پیاپی در پاکستان باعث وحشت مردم شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: انفجارهای پیاپی در پاکستان باعث وحشت مردم شد
منابع خبری پاکستان ساعات پایانی سه شنبه شب گزارش دادند: انفجار های پیاپی بمب در شهرهای ˈکراچیˈ و ˈحیدرآبادˈ ایالت سند در جنوب پاکستان باعث وحشت مردم و تعطیلی مراکز تجاری در این شهرها شد.
آفتاب: رسانه های پاکستانی به نقل از گزارش پلیس کراچی (مرکز ایالت سند) افزودند: مهاجمان ناشناس با پرتاب بمب دست ساز و نارنجک های جنگی چند فروشگاه را در منطقه ˈزمزهˈ این شهر مورد هدف قرار دادند.


پلیس کراچی اعلام کرد: انفجار نارنجک ها و بمب های دست ساز باعث خسارت به فروشگاه ها در محل حادثه شده و مهاجمان پس از ارتکاب جنایت بسرعت از محل متواری شدند.


به گزارش شبکه های خبری پاکستان؛ این حادثه که تلفات جانی در پی نداشت؛ باعث وحشت مردم و تعطیلی ناگهانی مراکز تجاری و فروشگاه های مجاور محل حادثه شد.


رسانه های پاکستان در گزارشی دیگر به نقل از پلیس شهر حیدرآباد نوشتند: سه انفجار پیاپی در مناطق مختلف این شهر صورت گرفته اما در این حوادث تروریستی به هیچ فردی آسیب وارد نشده است.


منابع خبری نوشتند: دو فقره از این انفجارها ایستگاه قطار شهر حیدرآباد را به لرزه در آورد.


تاکنون هیچ گروهی مسولیت این انفجارهای تروریستی را به عهده نگرفته است.


پیش از این؛ انفجار بمب در خط قطار مسافربری در شهر ˈسیبیˈ ایالت بلوچستان در جنوب غربی پاکستان 16 تن کشته و بیش از 40 نفر زخمی برجای گذاشت.


به گزارش ایرنا، رسانه پاکستانی گزارش دادند: شورشیان وابسته به گروه غیرقانونی ˈارتش متحد بلوچˈ مسوولیت این اقدام تروریستی را به عهده گرفته است.






تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن