تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815181068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابومسلم اصول جوانمردی را در فوتبال رعایت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ابومسلم اصول جوانمردی را در فوتبال رعایت کرد همدان- ایرنا- سرپرست تیم ابومسلم مشهد گفت: تیم ما با حضور مقابل تیم پاس همدان اصول جوانمردی را در فوتبال کشور رعایت کرد تا عدالت در فوتبال انجام شود.


ˈاصغر رحیمیˈ روز سه شنبه پس از پایان دیدار تیم های پاس همدان و ابومسلم مشهد در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: برای نظم بخشیدن به مسابقات و اینکه نتیجه بازی ما با پاس همدان برای برخی از تیم های دسته اولی مهم بود به همدان آمدیم و جوانمردانه بازی کردیم.
وی اضافه کرد: هر چند در این بازی شاهد باخت تیم ابومسلم بودیم اما باید به این نکته توجه داشت که تمرینات تیم تعطیل شده بود و برخی بازیکنان به شهرهای خود رفته بودند اما با این حال بازیکنان تیم را گردهم آوردیم تا در این بازی حاضر شوند.
رحیمی بیان داشت: پاس که در مرز سقوط به لیگ دسته دو بود از ابتدای بازی هجومی ظاهر شد و توانست با تلاش بیشتر و استفاده بهتر از موقعیت های گلزنی به پیروزی در این بازی دست یابد.
وی یادآور شد: همه شاهد بازی جذاب بین دو تیم بودند هر چند باخت نصیب تیم ما شد اما در مجموع بازی خوبی را نظاره گر بودیم.
وی با قدردانی از مسوولان برگزاری لیگ یک اظهار داشت: مسوولان لیگ امسال بازی ها را بسیار مطلوب اجرا کردند و نظم دهی رقابت های فصل جاری تحسین برانگیز بود.
تیم ابومسلم مشهد در بازی امروز مقابل پاس همدان با نتیجه پنج بر دو شکست خورد.
7520/551/681
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن