تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814693865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیابت و فشار‌خون، بیشترین مشکل بیماران خوزستان ‌


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اهواز/
دیابت و فشار‌خون، بیشترین مشکل بیماران خوزستان ‌
رییس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به 7 آوریل (18 فروردین ماه) روز جهانی بهداشت، گفت: هفته سلامت در ایران در سال جاری، با عنوان " یک عمر سلامتی با خودمراقبتی" نام‌گذاری شده است.


  به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سیدسعید سیدیان اظهار کرد: یکم تا هفتم اردیبهشت ماه هفته سلامت با شعار " یک عمر سلامتی با خودمراقبتی " خواهد بود، چرا که خودمراقبتی مهمترین راهکار برای ارتقاء سلامت است.

رییس مرکز بهداشت خوزستان همچنین با اشاره به شعار روز جهانی بهداشت «گزیدگی کوچک، تهدید بزرگ‌»، عنوان کرد: این شعار که بیشتر مربوط به حشرات است، در کشور ما معضل بزرگی نبوده است و در حال حاضر در ایران بیماری‌های غیر واگیر بیش از بیماری‌های واگیردار رواج دارند.

وی افزود: دیابت و فشار خون مشکل بیشتر بیماران استان خوزستان است که بنا است در سال جدید نیز با پیگیری اقدامات گذاشته، به مقابله و پیشگیری از این بیماری‌ها پرداخته شود.

سیدیان درباره خدمات‌رسانی مرکز بهداشت خوزستان در دوران تعطیلات نوروزی عنوان کرد: وظایف مراکز بهداشت از نظارت بر یخ مصرفی گرفته تا سلامت غذایی راهیان نور و سایر مسافران نوروزی در ایام تعطیلات به خوبی انجام گرفت و خوشبختانه هیچ اپیدمی و بیماری خاصی در میان مسافران دیده نشد.

انتهای پیام/م



منبع: خبرگزاري فارس




تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن