تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819494783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شادمانی بازیکنان و هواداران نیروی زمینی و فولاد یزد پس از بقا در لیگ دسته یک


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شادمانی بازیکنان و هواداران نیروی زمینی و فولاد یزد پس از بقا در لیگ دسته یک تهران - ایرنا - دو تیم فوتبال نیروی زمینی ارتش و فولاد یزد در حالی امروز (سه شنبه) برابر یکدیگر قرار گرفتند که هر دو تیم خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کردند اما به لطف شکست تیم شهرداری یاسوج، این دو تیم در لیگ دسته یک باقی ماندند.


به گزارش ایرنا، در این دیدار که ساعت 16:15 دقیقه امروز (سه شنبه) آغاز شد، تیم های نیروی زمینی ارتش و فولاد یزد احتیاط را در دستور کار داشتند.
از سوی دیگر این دو تیم در انتظار نتیجه دیدار تیم های نساجی قائم شهر و شهرداری یاسوج بودند که در پایان با برتری تیم نساجی برابر شهرداری یاسوج، شهرداری به همراه تیم های الوند همدان و گهر دورود به دسته پایین تر سقوط کرده و تیم های نیروی زمینی و فولاد یزد در دسته یک ماندگار شدند.
** حساسیت این بازی به حدی بالا بود که مدیران عامل دو باشگاه با نگرانی این بازی را تماشا کرده و پیگیر نتیجه دیدار تیم شهرداری یاسوج بودند.
** 200 هوادار یزدی برای تشویق تیم فولاد یزد به ورزشگاه نیروی زمینی آمده و تیمشان را به شدت تشویق می کردند.
** نزدیک به 500 هوادار که اکثر آنان را سربازان نیروی زمینی ارتش تشکیل می دادند نیز در ورزشگاه حاضر بوده و تیم نیروی زمینی را تشویق می کردند.
** غلامرضا بهروان مسوول کمیته های مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ناظر ویژه این بازی بود و این بازی را از نزدیک مشاهده کرد.
** علیرضا فغانی قضاوت این دیدار را برعهده داشت.
** ورزشگاه نیروی زمینی ارتش در مجاورت فرودگاه مهرآباد تهران قرار دارد و آلودگی صوتی بسیار بالای هواپیماها در هنگام صعود و یا فرود در باند فرودگاه مهرآباد، تمرکز بازیکنان، کادر فنی و هواداران را برهم زده بود.
** میلاد روزبهانی فرزند علی روزبهانی مدیر فنی تیم نیروی زمینی در تیم فولاد یزد بازی می کرد و عملکرد این بازیکن به دقت مورد توجه هواداران و کادر فنی دو تیم بود.
** دیدار این دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و با توجه به شکست 2 بر صفر شهرداری یاسوج برابر نساجی قائم شهر، این تیم به لیگ دسته دوم فوتبال سقوط کرد.
ورزشی (3). ** 9144 ** 1589
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن