تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819512722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غیرت بازیکنان و حمایت تماشاگران پاس را در لیگ یک فوتبال ماندگار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

غیرت بازیکنان و حمایت تماشاگران پاس را در لیگ یک فوتبال ماندگار کرد همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: غیرت اعضای تیم به خصوص بازیکنان و حمایت تماشاگران تیم پاس را در لیگ یک فوتبال کشور ماندگار کرد.


سیدˈعبدی افتخاریˈ روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: بازی بسیار جذابی را از تیم پاس در بازی امروز مقابل ابومسلم مشهد نظاره گر بودیم و تلاش مجموعه تیم به خصوص بازیکنان در زمین باعث ثبت نتیجه درخشان و بقای پاس در لیگ دسته یک فوتبال کشور شد.
وی اظهار داشت: حمایت پرشور تماشاگران از این بازی و تشویق نفرات تیم هم باعث انگیزه بیشتر آنها برای پیروزی پرگل در این دیدار شد که قطعا این موفقیت به دست آمده مرهون تشویق های آنها است.
افتخاری بیان داشت: برای این بازی همه دست اندرکاران اعم از مسوولان، رسانه ها، نفرات تیم و تماشاگران با وفاق و همدلی موجبات ماندگاری پاس را فراهم ساختند تا برای سال آینده هیات مدیره با برنامه ریزی بهتر شرایط مناسب تری را فراهم سازد.
وی با قدردانی از محمدناصر نیکبخت استاندار و رییس هیات مدیره باشگاه پاس در حمایت های صورت گرفته در فصل جاری گفت: باوجود مسکلات مالی اما شاهد حمایت های خوب مدیرارشد استان همدان از تیم پاس بودیم و خوشحالیم که بازیکنان با کسب این پیروزی و ماندگار کردن تیم در لیگ دسته یک پاسخ محبت های استاندار را دادند.
وی تاکید کرد: البته جایگاه پاس به هیچ عنوان در این وضعیت نیست و در فصل آینده با تدبیر هیات مدیره شرایط بهتری را برای تیم رقم خواهیم زد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: دستگاه ورزش استان نیز همواره حامی نمایندگان فوتبال استان بوده و بهترین امکانات را برای آنها فراهم کرده ایم.
تیم پاس همدان عصر امروز با برتری مقابل ابومسلم مشهد در لیگ دسته یک فوتبال کشور ماندگار شد.
7520/551
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن