تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818780471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سقف آرزوهای نفت مسجد سلیمان نباید صعود به لیگ برتر باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > فوتبال - فوتسال مکوندی پس از صعود نفت به لیگ برتر:
سقف آرزوهای نفت مسجد سلیمان نباید صعود به لیگ برتر باشد
بندرعباس - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: سقف آرزوهای ما نباید تنها صعود به لیگ برتر باشد بلکه باید اهداف بلندتری را ترسیم کنیم.



به گزارش خبرنگار مهر، بهروز مکوندی عصر سه‌شنبه پس از صعود تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: صعود تیم نفت مسجد سلیمان را به مردم خوب این شهر که با حمایت خود به ما در این صعود کمک کردند تبریک می گویم و از مردم مسجد سلیمان قدردانی می کنم. وی ادامه داد: علاوه بر مردم، مسئولان شهر مسجد سلیمان نیز در صعود تیم نفت به لیگ برتر نقش داشتند که بنده از زحمات آنان نیز تشکر می کنم. سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا در رقابت های لیگ برتر نیز بتوانیم بازیهای خوبی را به نمایش بگذاریم. مکوندی با بیان اینکه سقف آرزوهای تیم نفت نباید تنها صعود به لیگ برتر باشد تصریح کرد: اگر تنها این هدف را دنبال کنیم خیلی زود از لیگ برتر به لیگ یک سقوط می کنیم اما باید سقف آرزوهای خود را بالاتر قرار داده و به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا سال آینده در لیگ برتر رتبه خوبی را کسب کنیم.


۱۳۹۳/۱/۱۹ - ۱۹:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن