تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798699499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجمع اعتراضی مقابل سفارت یونان در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تجمع اعتراضی مقابل سفارت یونان در تهران




تجمع دانشجویان در اعتراض به قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اتحادیه اروپا امروز در مقابل سفارت یونان برگزار شد.





خبرگزاری مهر: تجمع دانشجویان در اعتراض به قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اتحادیه اروپا امروز در مقابل سفارت یونان برگزار شد.

تجمع کنندگان در این مراسم با حمل پلاکاردهایی اعتراضی که بر روی آنها نوشته شده بود سفر هیات اروپایی ممنوع، گستاخی دشمن به خاطر دیپلماسی ظریف، پارلمان اروپا نتیجه نرمش منفعلانه نسبت به بیانیه پارلمان اروپا اعتراض کردند.

 همچنین بر روی پلاکاردهای برخی از تجمع کنندگان با اشاره به نقض حقوق بشر در کشورهایی مثل بوسنی، بحرین، ایران، افغانستان، سوریه، میانمار و ژاپن از اتحادیه اروپا پرسیده شده بود که شما در آن زمان کجا بودید؟

بنابراین گزارش تجمع کنندگان که تعداد آنها حدود 300 نفر می رسید با شعارهایی مثل ما "ملت بصیریم ذلت نمی پذیریم"، "دانشجو می میرد ذلت نمی پذیرد"، "اتحاد اروپا بازیچه آمریکا"، "اشتون بی لیاقت خجالت خجالت"، "گستاخی و جسارت نتیجه سکوت است"، "نقض حقوق بشر حمایت از فتنه گر"، "پارلمان اروپا ننگت باد ننگت باد" و مرگ بر آمریکا به این قطعنامه اعتراض کردند.

در ادامه این مراسم برخی از اعضای بسیج دانشجویی و اعضای شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل سخنرانی کردند که میکائیل دریانی با محکومیت این قطعنامه گفت: هیچ کس با زبان تحقیر نمی تواند با جمهوری اسلامی صحبت کند و هر کسی بخواهد با جمهوری اسلامی صحبت کند باید از موضع برابر باشد.

وی ادامه داد: ایران امروز ایران تقی زاده ها نیست بلکه ایران امروز جوانانی مثل شهید احمدی روشن را تربیت کرده است.

وی با اشاره به اینکه از امروز تا زمانی که اتحادیه اروپا عذرخواهی نکند هیچ هیاتی از اروپا حق ورود به ایران را ندارد خاطرنشان کرد: از دولت و وزارت امورخارجه می خواهیم تا دیپلماسی لبخند را کنار گذاشته و با نگاه واقع نگر به مسائل نگاه کنند.

در ادامه یکی دیگر از اعضای بسیج دانشجویی پشت تریبون رفت و گفت: آقای روحانی صدای جمعیت را بشنوید این برآیند همین لبخندهای شما و سیاست خنده بود که امروز کار را به جایی رسانده که عده ای تقاضای غیر مشروع می کنند.

وی گفت: امروز اخطار اول مردم و دانشجویان انقلابی است اگر این روند ذلیلانه قطع نشود دانشجویان گام بعدی را جلوی وزارت خارجه خواهند برداشت که در این هنگام تجمع کنندگان شعار دادند "وزارت خارجه مقصد بعدی ماست".

مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در تجمع اعتراضی دانشجویان که امروز سه شنبه  در اعتراض به قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا در مقابل سفارت یونان برگزار شد  گفت: کشور ما کشوری است که میزان مشارکتش در صحنه های سیاسی بیش از 80 درصد است و کسانی که ما را در این قطعنامه تحقیر کردند میزان حضور در انتخابات پارلمانی شان حدود 40 درصد است.

وی با انتقاد از سفر کاترین اشتون به ایران گفت: دستاورد سفر خانم اشتون به ایران زیر سئوال بردن انتخابات مردم در سال 92 بود. دستاورد سفر خانم اشتون نپذیرفتن سفیر ایران در سازمان ملل بود و سفیر و دیپلمات ایران را به جرم اینکه در تسخیر لانه جاسوسی شرکت کرده قبول نکردند در حالی که اجازه چنین کاری را نداشتند.

وی ادامه داد: بعضی ها خوابهایی را در سال 88 برای کشورمان دیدند و بسیاری از مشکلات ما به آن موقع بر می گردد چه بخواهند قبول کنند چه قبول نکنند. الان با برخی کدهایی که معلوم می شود نشان می دهد که این حرفها صحت داشته است.

وی با بیان اینکه همیشه در طول تاریخ کسی که انقلابی صحبت کرد به او انگ افراطی می زنند افزود: ما می گوییم عزت مردم را دست کم نگیرید مجلس امروز بیانیه داد و بیانیه ما اتمام حجت بود و اگر دولت در مسیر پیش رو جواب قاطع ندهد و بار دیگر پارلمان اروپا این اقدام را انجام دهد ممنوعیت سفر هیات های اروپایی را در مجلس تصویب خواهیم کرد.






تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن