تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815024327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص 300 ميليارد ريال جهت آسفالت اساسي خيابان‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ فروردين ۱۳۹۳ (۱۷:۰ب.ظ)
شهردار تبريز تاکيد کرد: اختصاص 300 ميليارد ريال جهت آسفالت اساسي خيابان‌ها شهردار تبريز از اختصاص 300 ميليارد ريال جهت توسعه کيفي آسفالت در محلات و خيابان هاي سطح شهر تبريز خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر صادق نجفي در نخستين نشست شوراي مديران شهرداري تبريز، با بيان مطلب فوق گفت: بايد با اجراي دقيق استاندارهاي فني و عمراني و تقويت نظارت هاي مستمر، زمينه بازدهي مطلوب اين اعتبار فراهم شود.
شهردار تبريز اذعان داشت: متاسفانه آسفالت موجود در برخي از خيابان ها و ميادين، از کيفيت لازم برخوردار نبوده و همين امر، باعث نارضايتي شهروندان است.
وي با تاکيد بر نقش آسفالت در حوزه خدمات فني و عمراني، يادآور شد: آسفالت شهر، اساسي ترين و بارزترين بخش از خدمات شهري بوده و فقدان کيفيت و انسجام آن، ساير بخش هاي خدماتي را نيز تحت الشعاع قرار خواهد داد.
دکتر نجفي همچنين لزوم تجديد نظر در آسفالت مبادي ورودي شهر را متذکر شد و افزود: آسفالت درمبادي ورودي شهر، نخستين عنصري است که مورد ارزيابي ميهمانان و گردشگران قرار مي گيرد؛ بنابراين با توجه به وضعيت کنوني آسفالت در اين مبادي، افزايش کيفيت آسفالت و استفاده از ماشين آلات استاندارد آسفالت ريزي، بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.
شهردار تبريز با بيان اين که رسيدن به آسفالت ايده آل، تنها مربوط به عمليات اجرا نيست، تاکيد کرد: بايد با نظارت هاي متناوب و دوره اي از وضعيت آسفالت، آسيب قسمت هاي مختلف، برآورد شده و در کوتاه ترين و سريع ترين زمان ممکن، ترميم آن در دستور کار قرار گيرد. چرا که در غير اين صورت نارسايي وارد شده، به مرور گسترش يافته و زمينه تخريب تمام سطوح را فراهم خواهد کرد.
دکتر نجفي تاکيد کرد: ورود هر گونه صدمه به آسفالت بايد مورد پيگيري واقع شده و به اين ترتيب، عاملان تخريب پاسخگوي اقدام خود باشند.
وي خاطرنشان کرد: اجراي آسفالت اساسي خيابان ها جهت جلوگيري از ايجاد ترافيک و پيشگيري از مزاحمت به شهروندان، به صورت مستمر و برنامه ريزي شده، انجام پذيرد.
شهردار تبريز اضافه کرد: با به کار گيري مصالح استاندارد و ماشين آلات مجهز، بايد به آسفالتي دست يابيم که در عين برخورداري از استاندارد لازم، از طول عمر نسبي نيز برخوردار باشد.
وي افزود: رفع نياز مصالح مورد نياز در تامين آسفالت بايد از طريق تعامل بخش هاي ذي ربط در مجموعه شهرداري تامين شود.
دکتر نجفي اظهار داشت: با اجراي آسفالت مناسب و باکيفيت، نيازي به ترميم و اصلاح مراحل بعدي نيز نخواهد بود.
شهردار تبريز با تاکيد بر تامين زيرساخت ها در بحث آسفالت شهري گفت: در بسياري از مواقع، مشکل عمده آسفالت مربوط به عدم توجه به زيرسازي و تامين زيرساخت ها بوده و اين امر، تنها با تعامل سازنده و درون‌مجموعه اي و توجه به مباني کيفي سازي فني، مرتفع خواهد شد.
وي همچنين بر لزوم توجه به آسفالت محلات اصلي و فرعي نيز تاکيد کرد و افزود: با اعمال اولويت بندي در زمان مدون، بايد آسفالت کوچه هاي بزرگ ترميم شده و لکه گيري آسفالت کوچه هاي کوچک، در دستور کار قرار گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن