تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 1 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799948773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قمری:قرارداد مربی چک تا پایان بازیهای اینچئون است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قمری:قرارداد مربی چک تا پایان بازیهای اینچئون است تهران - ایرنا -رییس فدراسیون دوچرخه سواری با اعلام پرداخت ماهانه چهار هزار دلار دستمزد به سرمربی جدید تیم ملی ،گفت: قرارداد ما با این مربی اهل چک تا پایان تا پایان بازیهای آسیایی اینچئون است.


ˈخسروقمریˈ روز سه شنبه در نخستین نشست خبری سال 93 با اشاره به برنامه های آماده سازی تیم ملی دوچرخه سواری افزود: تمرینات آمادگی تیم ملی دوچرخه سواری در دو بخش زنان و مردان از سال 92 با شناسایی برترین دوچرخه سواران کشور در رده های مختلف سنی در طول رقابتهای یک فصل آغاز شد.
وی با بیان اینکه برای جذب مربی خارجی برای تیم ملی با حدود30 مربی مذاکره کردیم ، اظهار داشت: در نهایت با توجه به رزومه ˈپاول بوران ˈ از جمهوری چک که عنوان قهرمانی 10 سال مسابقات اروپا و جام جهانی را در کارنامه داشت ، وی را به عنوان مربی تیم ملی جذب کردیم .
رییس فدراسیون دوچرخه سواری با بیان اینکه بوران می تواند با توجه به ظرفیت ها مطلوب و پتانسیل خوب دوچرخه سواران ایرانی ما را در اینچئون به نتیجه برساند ، گفت: امیدوارم با وجود پاول در شش ماه آینده بهره لازم را برای مدال اوری داشته باشیم .
قمری به برگزاری اردوهای رده سنی جوانان ، امید و بزرگسالان در رشته سرعت ، نیمه استقامت و استقامت در عسلویه و تهران اشاره کرد و اضافه کرد: طی روزهای آینده تعدادی از ورزشکاران زن و مرد در رده های مختلف سنی برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا که خرداد ماه در قزاقستان برگزار می شود ، انتخاب خواهند شد.
قمری در پاسخ به سوال خبرنگارایرنا در خصوص مبلغ و زمان قرارداد و اینکه از مربیان ایرانی برای کمک به بوران در کادر فنی تیم ملی استفاده شده است یا خیر؟ گفت: تلاش کردیم سراغ مربیانی برویم که علاوه بر توانایی شان دستمزدی متناسب با منابع مالی ما داشته باشند.
وی ادامه داد: در ابتدای مذاکره با بوران انگیزه وی را از حضور در ایران جویا شدیم و متوجه شدیم وی بیش از دستمزد به دنبال گرفتن نتیجه و داشتن یک رزومه خوب از حضور در ایران است .
وی با بیان اینکه ماهانه چهار هزار دلار تا پایان مسابقات اینچئون به بوران پرداخت می شود ،افزود: در صورت کسب نتیجه موردنظر پس از رقابتهای اینچئون در خصوص تمدید قرار بای وی فکر خواهیم کرد و هر زمانی که تشخیص دهیم حضور وی در ایران موثر نیست بی تعارف قرار داد را فسخ می کنیم .
رییس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص بهره گیری از مربیان ایرانی برای کادر فنی گفت: بوران به لحاظ عاطفی ارتباط خوبی با ورزشکاران دارد و در همین فضا کمپ اسکان دارد و برهمین اساس ما نیز دستیارانی از میان مربیان ایرانی به او پیشنهاد کردیم.
در بخش مردان ˈ احد کاظمی ˈ و ˈحسن اریان فرˈ به عنوان مربیان جاده و در بخش پیست ˈ احمدی ˈ و ˈ محمد جبرائیلی ˈ و ˈمصطفی چایچایی ˈ در کنار بوران هدایت تیم را در تمرین ها به عهده دارند .
در بخش زنان ˈ مریم مهرآسا ˈ به عنوان مربی وی را همراهی می کند اما نظارت کلی توسط فدراسیون برای این کادر مربگیری وجد دارد
ادامه دارد...
ورزشی (3)**1630
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن