تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814675217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور بيش از 600 ميهمان در کمپ اسکان نوروزي قطب تفريحي گردشگري پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ فروردين ۱۳۹۳ (۱۱:۴۷ق.ظ)
طي نوروز 93 صورت گرفت؛ حضور بيش از 600 ميهمان در کمپ اسکان نوروزي قطب تفريحي گردشگري پايتخت سامانه ي اسکان موقت مسافران نوروزي منطقه ي 22 طي نوروز امسال، ميزبان بيش از 600 مراجعه کننده و ميهمان نوروزي بود.
به گزارش خبرگزاري موج، قاسم مولايي شهردار منطقه ي 22 با بيان مطلب فوق گفت: حوزه اجتماعي و فرهنگي منطقه با هدف ارائه ي تسهيلات گردشگري و ارائه ي خدمات به مسافران نوروزي همچون سال هاي گذشته از 29 اسفند 92 تا 15 فروردين با برپايي کمپ اسکان پذيراي مسافران و ميهمانان قطب تفريحي گردشگري پايتخت بود.
وي در ادامه افزود: امسال در مدت زمان برپايي اين کمپ 615 مسافر نوروزي ازخدمات ستاد اسکان و گردشگري منطقه 22 بهره مند شدند. برپايي سفره هاي هفت سين در سالن هاي اسکان همراه با اهداي گل و شيريني و... همچنين اهداي پکيج هاي فرهنگي شامل ديوان حافظ و 5 هزار جلد کتاب ديگر، 300 قطعه اسباب بازي به کودکان همچنين توزيع بروشورهاي گردشگري معرف اماکن تفريحي گردشگري منطقه 22 همراه با تهران کارت و ... از اقداماتي بود که از ابتداي استقرار اين کمپ صورت گرفت و مراجعه کنندگان از اين امکانات بهره مند شدند. اين فضا شامل 3 سالن با ابعاد 400 متر مربع مجهز به سيستم گرمايش، سرمايش، سرويس هاي خواب و 10 چادر با ظرفيت 10نفر در محوطه سامانه، 4 چشمه سرويس بهداشتي، يک چشمه حمام، پارکينگ و ساختمان اداري و يک بوفه و... بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن