تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815599072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي کامل ايران براي سرکوب گروهک تروريستي جيش العدل در پاکستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ فروردين ۱۳۹۳ (۱۰:۳۲ق.ظ)
عضو کميسيون امنيت ملي مجلس عنوان کرد؛ آمادگي کامل ايران براي سرکوب گروهک تروريستي جيش العدل در پاکستان عضو کميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به مذاکره ي رئيس جمهور ايران با نواز شريف درباره ي وضعيت اخير و گروگان گيري مرزبانان ايراني گفت: ايران آمادگي کامل براي سرکوب گروهک تروريستي جيش العدل را در پاکستان دارد
به گزارش خبرگزاري موج، اسماعيل کوثري، نماينده ي مردم در مجلس شوراي اسلامي، با اشاره به اينکه کشور پاکستان در منطقه ي مرزي خود کنترلي ندارد، اظهار کرد: اين گروهک تروريستي موسوم به جيش العدل از سوي کشورهايي مانند عربستان و... حمايت مي شوند.
وي عنوان کرد: رئيس جمهور ايران نيز که براي آيين برگزاري جشن نوروز در سفر خود به افغانستان عزيمت داشته بايد به صورت جدي در نشستي مشترک با نواز شريف و رئيس جمهور افغانستان اين موضوع را پي گيري مي کرد.
عضو کميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به مذاکراتي که از سوي رئيس جمهوري کشورمان با نواز شريف در رابطه با وضعيت مرزبانان ايراني گفت: در صورتي که دولت مرکزي پاکستان توان پي گيري اين وضعيت را ندارد، ايران آمادگي سرکوب گروهک جيش العدل را دارد.
وي با بيان اينکه ما نمي توانيم بيشتر از اين منتظر بمانيم تا اين گروهک ها از مرز پاکستان وارد کشور ايران بشوند و اعمال تروريستي را انجام دهد، افزود: جمهوري اسلامي ايران براي تأمين امنيت مرزها کشور هزينه هاي بسياري کرده است و کشور پاکستان بايد اقدامات بسيار زيادي را در مرز پاکستان و ايران انجام دهد؛ ضمن اينکه بايد نسبت به اين موضوع تدابيري انديشيده شود تا شاهد چنين اتفاقاتي در مرزهاي مشترک نباشيم.
عضو کميسيون امنيت ملي مجلس خطاب به رئيس جمهور ايران گفت: خواسته ي دولت تدبير و اميد از دولت پاکستان بايد اين باشد که اين موضع و چنين مسائلي در مرز ايران و پاکستان براي هميشه به صورت قطعي تمام شود.
کوثري با بيان مسأله ي امنيت مرزها در ايران از سوي مجلس شوراي اسلامي، دولت، وزارت امور خارجه و تمام ارگان هاي کشور در حال پيگيري است، خاطرنشان کرد: استان بلوچستان پاکستان، ناامن است و از طرفي اين استان زيرنظر حاکميت نيست و اين امر سبب مي شود تا اين گروهک ها و اشرار که از طرف عربستان و کشورهاي اين چنيني حمايت شوند و در اقدامات تروريستي دست به چنين شرارت هايي بزنند.
عضو کميسيون امنيت ملي مجلس با تأکيد بر اينکه دولت مرکزي پاکستان بايد اين گروهک ها را پاکسازي کند گفت: براي آنکه ارتباط ايران با پاکستان همچنان برقرار باشد بايد نسبت به پاکسازي مواضع تروريستي و ايجاد بستر امنيتي در مرزهاي مشترک اقدام کند، اما؛ اگردولت پاکستان نتواند در اين باره کاري کرده و اگر نمي توانند اقدامي کند بايد اجازه دهند تا ما وارد عمل شويم.
گفتني است؛ خوشبختانه با پيگيري هاي مداوم مسوولان کشور 4 مرزبان ربوده شده که 16 بهمن سال گذشته توسط گروهک تروريستي جيش‌العدل ربوده شده آزاد شدند و امروز وارد کشور شدند.
لازم به ذکر است؛ متأسفانه گروهک تروريسي جيش العدل در اقدامي تروريستي در سايت رسمي خود اعلام کرده است، يکي از مرزبانان ما به نام جمشيد دانايي‌فر را به شهادت رسانده اند، اما؛ به نقل از منابع آگاه هنوز پيکر اين شهيد به کشور انتقال داده نشده است.
گفتني است؛ همچنان خبر شهادت دانايي فر از سوي مقامات کشور در هاله اي از ابهام قرار دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن