تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814745416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش 22 درصدی قیمت سیمان مورد تایید نیست/ با متخلفان برخورد می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > سیستان و بلوچستان میرشکار بیان داشت:
افزایش 22 درصدی قیمت سیمان مورد تایید نیست/ با متخلفان برخورد می‌شود
زاهدان-خبرگزاری مهر: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: افزایش 22 درصدی قیمت سیمان توسط واحدهای تولیدی مورد تایید این سازمان نیست و باید این افزایش قیمت اصلاح شود.



به گزارش خبرنگار مهر، نادر میرشکار روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت: انجمن سیمان کشور نسبت به افزایش 22 درصدی قیمت سیمان اقدام و این افزایش را به واحد های تولیدی ابلاغ کرده است که این اقدام با قوانین موجود و به شکل انجام شده غیر قابل قبول است. وی با اشاره به اینکه به استناد اعلام و یا ابلاغ انجمن سیمان کشور واحد های تولیدی مجاز به افزایش قیمت نیستند اظهار داشت: برای جلوگیری از افزایش قیمت سیمان این سازمان نسبت به برخورد های قانونی اقدام کرده است و لذا در صورتیکه واحد های تولیدی نسبت به افزایش قیمت بدون مجوز از این سازمان اقدام کنند برابر با قانون تعزیرات با متخلفان برخورد خواهد شد. وی بیان داشت: به دنبال افزایش نهاده های سوختی در راستای اجرای طرح دوم هدفمندی یارانه ها بسیاری از واحد های تولیدی درخواست افزایش قیمت را دارند که این افزایش قیمت تنها در قالب نشست و تصمیم گیری و برابر مقررات و قوانین موجود با  نظر این سازمان و حضور نمایندگان اصناف و تولید کنندگان میسر و جنبه قانونی خواهد گرفت. وی افزود: در راستای اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه قیمت برخی نهاده های سوختی از جمله گاز مایع ، نفت سفید و نفت کوره افزایش یافته است و از همین رو بسیاری از تولید کنندگان و صنعتگران خواستار افزایش قیمت محصولات و تولیدات خود به دلیل افزایش قیمت این نهاده ها هستند. وی بیان داشت: در حال حاضر گاز مایع به ازای هر کیلو از مبلغ 180 تومان به 210 تومان، نفت سفید به ازای هر لیتر از مبلغ 100 تومان به 150 تومان و نفت کوره به ازای هر لیتر 200 تومان به 250 تومان افزایش قیمت یافته است.


۱۳۹۳/۱/۱۹ - ۰۹:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن