تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802523741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دایی: فکر می‌کردم دوره سندسازی تمام شده / وزارت ورزش بی‌قانونی را ترویج می‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


دایی: فکر می‌کردم دوره سندسازی تمام شده / وزارت ورزش بی‌قانونی را ترویج می‌دهد ورزش > لیگ برتر - علی دایی می‌گوید لیست قراردادها و دریافتی‌های پرسپولیسی‌ها توسط وزارت ورزش منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرمربی پرسپولیس که تلفنی با برنامه نود صحبت می‌کرد در مورد لیست قراردادها و دریافتی‌های بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس گفت: «این سند چطوری به دست رسانه‌ها رسیده؟ این سند دست وزارت ورزش بوده. البته این یک سند جدید است و آن چیزی که مایلی‌کهن داشت سندی بود که مورخ 12.11.1392 داده بودند. در آن سند درصد پرداختی به من 18 درصد بود. در حال حاضر من کمتر از 50 درصد گرفته‌ام. من درست هفتصد و چهل و خرده‌ای میلیون پول گرفته‌ام. همین لیست را نگاه کنید، صد میلیون به حساب من نوشته شده، پنجاه میلیون به حساب افراد دیگر. چطوری پولی که نداده‌اند را آنجا نوشته‌اند؟ فکر می‌کردم دوره سند سازی و آمار و ارقام سازی تمام شده. شما به این آقایان بگویید این سندی که داده‌اید و مغایر با قانون است، در کنارش سند واریزی‌ها را هم نشان دهید. آن وقت درست صحبت می‌کنیم. طبق ماده 10 قراردادهای سازمان لیگ، تمام قراردادها محرمانه است و کسی حق انتشار مفاد آن را ندارد. چطوری وزارت ورزش می‌تواند به این راحتی بی قانونی کند و این بی‌قانونی را ترویج دهد؟ اگر وزارت ورزش که متولی ورزش کشور ماست چنین کاری می‌کند و از قانون پیروی نمی‌کند ما دردمان را به چه کسی بگوییم؟»
او ادامه داد: «یکی از خبرنگاران این سند را امروز بعد از جلسه تیم ملی از وزارت ورزش می‌گیرد و متاسفانه هیچ ارزشی ندارد و باید سند واریزی‌ها را نشان دهند اما پولی که داده نشده را حساب می‌کنند. وزارت ورزش باید جوابگو باشد که این سند چطوری به رسانه‌ها رسیده. بیایند ریز بدهی 70 میلیاردی پرسپولیس را بنویسند. طبق لیست همین آقایان، آقای رویانیان از سال قبل 204 میلیون بدهکار است و با بدهی امسال می شود 4 میلیارد و 800 میلیون تومان. پس چطوری می گویند رویانیان 44 میلیارد بدهی بار آورده؟ با وجود احترامی که برای گودرزی قائل هستم ولی ایشان اعلام می کند که مدیریت این باشگاه ها بدهی به بار آورده اند. این مدیران را چه کسی گذاشته؟ اگر مدیران این دو باشگاه را مردم یا ما انتخاب می‌کردیم، حرفشان کاملا درست بود. موقعی که خودشان آن‌ها را گذاشته اند پس تاوان آن را خودشان باید بدهند. در سندی که هست، پول داده نشده را حساب می کنند. این نشان دهنده سند سازی نیست؟»
دایی که نسبت به زمان منتشر شدن این جدول معترض بود گفت: «وزارت ورزش نمی‌توانست این اسناد دروغین را شنبه یا یکشنبه بعد از بازی سرنوشت ساز ما منتشر می کرد؟ ما یک بازی سرنوشت ساز داریم. اگر قرار بود این پول به ما داده نشود چرا قبل از عید به ما اعلام می کنند و ما از آن‌ها تشکر می‌کنیم؟ ما گفتیم کمکی می‌شود که بچه‌ها از آن حالت در بیاید. اینجا بدهی را 4 میلیارد و 600 میلیون زده‌اند. چرا در این جلساتی که برای واگذاری باشگاه داشته‌اند همه جا گفته‌اند بدهی باشگاه 12 میلیارد است؟ وقتی وزارت ورزش بی قانونی را رواج می دهد از افراد دیگر نمی شود انتظار داشته باشیم. طبق ماده 21 آیین نامه نقل و انتقالات، قراردادهای داخلی قابل استناد است. ولی آقایان چک هایی که نقد نشده و ماشین هایی که سند نخورده را هم حساب کرده اند.»
دایی ادامه داد: «من باز هم خواهش می‌کنم سند واریزی‌هایش را هم بدهید. خادم حرف خوبی زد. دوست دارند حداکثر آرامش را به ما بدهند. با این مسائلی که پیش آمده آرامش می بینید؟ وقتی قبل از بازی با استقلال خوزستان این سند دروغین را می دهید، به بازیکنان من آرامش می دهید؟ هدفشان این است که بچه‌های من را جلوی مردم قرار دهند.»
دایی در مورد بازی با راه‌آهن و قهرمان لیگ هم گفت: « ما با تمام فشاری که بود باید راه آهن را می بردیم. نیمه دوم خوب بودیم. می توانستیم به گل های بیشتری برسیم. اما متاسفانه گل نزدیم و خوردیم. وقتی قبل از عید هم قسم می شویم که دیگر به پول فکر نکنیم و صحبت قرارداد نکنیم، دیگر قید همه چیز را زدیم، چرا دوباره این دو میلیارد را انداختند وسط؟ دنبال چه می گشتند؟ اگر قرار بود این پول داده نشود چرا دادند به فدراسیون؟ در حال حاضر 5 تا تیم شانس قهرمانی دارند. ما هم مطمئنا شانس داریم. بازی دیروز من را یاد بازی منچستر و بایرن انداخت که گل خوردیم و قهرمانی را از دست دادیم. در فوتبال این اتفاقات می افتد. در فوتبال نشدنی نداریم. هرچه خدا بخواهد آن اتفاق می افتد.»
43 43



سه شنبه 19 فروردین 1393 - 01:23:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن