تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820992829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ربیعی: افزایش تولید و اشتغال در دستور کار دولت/بیکاری کاهش یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ربیعی: افزایش تولید و اشتغال در دستور کار دولت/بیکاری کاهش یافته است
وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی با تاکید بر اینکه در زمینه اشتغال و تولید وظیفه سنگینی بر عهده مسوولان قرار دارد، گفت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب باید سالانه 7 درصد رشد در زمینه اشتغال زایی داشته باشیم.
آفتاب: به گزارش ایرنا از روابط عمومی وزارت کشور، علی ربیعی عصر دوشنبه در نخستین گردهمایی مشترک استانداران و فرمانداران در وزارت کشور اظهار داشت: برای هر استان طرح آمایش اشتغال را که مراحل نهایی آن در حال انجام است ، مد نظر قرار داده ایم.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه اشتغال وظیفه سنگینی بر عهده مسوولان است، گفت: طبق اطلاعات مرکز آمار ایران گام های اولیه را بخوبی برداشته ایم و اندکی بیکاری کاهش پیدا کرده که البته برای رسیدن به نقطه مطلوب راه درازی را در پیش رو داریم.

ربیعی با بیان اینکه باید اشتغال در روستاها و اشتغال بانوان را در برنامه ریزی مورد توجه قرار دهیم،گفت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب در کشور باید سالانه 7 درصد رشد در زمینه اشتغال زایی داشته باشیم.

وی همچنین کمبودها و مشکلات در بخش تعاون را مورد اشاره قرار داد و خواستار همکاری بیشتر برای بهبود شرایط در این زمینه شد.

نخستین گردهمایی استانداران و فرمانداران کشور در دولت یازدهم روز دوشنبه با حضور برخی شخصیت ها و مسوولان اجرایی در وزارت کشور برگزار شد.



تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن