تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815678961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای حضور مقتدارنه در آوردگاه جهانی تلاش مضاعف نیاز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرپرست انجمن موی تای ایران: برای حضور مقتدارنه در آوردگاه جهانی تلاش مضاعف نیاز است دماوند – ایرنا – سرپرست انجمن موی تای گفت: با توجه به زمان محدود باقی مانده تا آوردگاه جهانی(20 روز دیگر) برای حضور مقتدر در این مسابقات معتبر جهانی، تلاشی دو چندان نیاز است.


حمدالله عبادتی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا با تاکید بر اینکه پیشرفت این رشته در پرتو همدلی خانواده موی تای میسر خواهد بود، گفت: انجمن موی تای خانه موی تای کاران است و از تمامی مربیان و دلسوزان این رشته دعوت می کنم برای اعتلای موی تای در کنار هم قرار گیرند.
اردوی انتخابی تیم ملی موی تای ایران با حضور 45 مبارز منتخب از سراسر کشور از روز یکشنبه در شهر آبسرد آغاز شده است.
این اردو از تاریخ 17 تا 25 فروردین 93 ادامه خواهد داشت و در پایان این مدت، 14 وزن اصلی از میان بهترین موی تای کاران ایران که در این اردو بسر می برند انتخاب می شوند تا برای شرکت در مسابقات جهانی موی تای 2014 مالزی، به این کشور اعزام شوند.
سرپرست انجمن موی تای که بتازگی به این سمت منصوب شده است، گفت: تغییرات در سطح مدیریتی نباید مانع از حضور در رویداد جهانی 2014 مالزی شود و ما در تلاش هستیم تیمی آماده را به مسابقات جهانی موی تای در مالزی اعزام کنیم.
عبادتی بیان کرد: اعتلای نام ایران اسلامی همیشه ملاک بوده و به همین منظور تمامی تلاشمان را بکار خواهیم بست تا تیمی پرقدرت راهی این مسابقات شود.
سرپرست انجمن موی تای اضافه کرد: برای داشتن تیمی مقتدر در اوزان مختلف کمیته استعداد یابی سه فایتر به اردو معرفی کرده تا اگر در هر وزنی ملی پوشان به مشکل برخوردند، نفرات جایگزین حاضر در اردو به این مسابقات اعزام شوند .
وی افزود: کلیه اعضا و کادر فنی تیم ملی موی تای از روز یکشنبه مورخ 17/1/93 در محل اردوی آمادگی در سالن علی ابن ابیطالب آبسرد حضور یافته اند.
شهردار آبسرد نیز دراین باره گفت: با تلاش مهرداد یاراحمدی مسوول اداراه ورزش و جوانان شهر آبسرد بعد از برگزاری مسابقات کشوری موی تای در اواخر سال گذشته در شهر آبسرد، هم اینک پذیرای ورزشکاران جوان این رشته در اردوی تیم ملی هستیم.
ˈپرویز قنبریˈ افزود: مدیران شهری آبسرد قبلاً هم اعلام کرده بودند که در راستای ارتقای ورزش کشور از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
عضو شورای اسلامی شهر و مسوول کمیسیون ورزشی آبسرد نیز گفت: هدف از این اقدام تشویق جوانان به سمت ورزش و ایجاد جامعه ای سالم است.
سید مجتبی حسینی افزود: امیدواریم در پی این تلاش ها با ایجاد فضا به منظور ارتقای کیفی ورزش، حرکت ورزشی شهر و شهرستان به سمت ورزش قهرمانی به پیش رود.
رییس هیات ورزش های رزمی شهرستان دماوند و تنها نماینده رسمی موی تای حرفه ای ایران از فدراسیون جهانی موی تای حرفه ای تایلند (W.P.M.F) گفت: ورزشکاران هر روز پس از ورزشهای آمادگی صبحگاهی در بلوار شهر آبسرد، در دو نوبت صبح و عصرها به تمرین های آمادگی حرفه ای خود در سالن علی ابن ابیطالب (ع) شهر آبسرد مشغول هستند.
مهرداد یاراحمدی که خود از ورزشکاران پیشکسوت این رشته است، افزود: وزن کشی مسابقات موی تای قهرمانی جهان در کشور مالزی دهم اریبهشت ماه انجام خواهد شد و تا زمان آماده شدن مدارک سفر، ورزشکاران انتخاب شده در اردوی آمادگی در شهر آبسرد بسر می برند.
ورزش موی تای با قدمتی 2500 ساله متعلق به کشور تایلند است و ورزش ملی این کشور محسوب می شود که به صورت حرفه ای، نیمه حرفه ای و آماتور برگزار می شود.
این ورزش از سال 68 وارد ایران شد، در سال 71 شروع به فعالیت کرد، از سال 85 رسیمت یافته است و تاکنون به صورت آماتور زیر نظر وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون انجمن های ورزشی در قالب انجمن فعالیت دارد.
در این اردوی هشت روزه ورزشکارانی از استانهای البرز، لرستان، اصفهان، تهران، یزد، مرکزی، خوزستان، گلستان، قزوین، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی و کردستان حضور دارند.
عطا فرحی از استان کردستان، غلامرضا کردعلیوند و محمد زمانی از استان لرستان، مرتضی عزتی از استان تهران و محمد پورصادق از استان البرز به عنوان مربی و نادر عقراوی به عنوان مربی بدنساز و تغذیه ورزشی و جلال معتمدی به عنوان سرپرست در این اردو حضور دارند.
تهرام/8128/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن