تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820989203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکبری چهار بازیکن دیگر را دعوت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اکبری چهار بازیکن دیگر را دعوت کرد
سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران از چهار بازیکن دیگر برای حضور در اردوی این تیم دعوت کرد.
به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، پیمان اکبری چهار بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی ب والیبال دعوت کرد که از امروز دوشنبه به ملی پوشان در اردو ملحق شدند.

محمد فلاح سرعتی زن تیم سایپا، معین رحیمی سرعتی زن تیم بندر امام، شاهین مفیدی لیبروی تیم متین ورامین و کمال قریشی قدرتی زن تیم جواهری گنبد چهار بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی ب هستند.

تمرینات آماده سازی تیم ملی ب والیبال برای شرکت در جام کنفدراسیون والیبال آسیا و چند تورنمنت بین المللی زیر نظر پیمان اکبری به عنوان سرمربی و مسعود آرمات، رضا ابراهیمی و ایرج مقدم (مربیان تیم ملی)، علی محمدی فر (فیزیوتراپ) و مهرداد مهرانپور (آنالیزور) از دهم فروردین ماه آغاز شده است.اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم به شرح زیر است:

بهزاد حیدرشاهی، فرهاد سال افزون و رسول نجفی (پاسور)، مصطفی شریفات، سجاد دهنوی، محمد فتحعلی، عابدینی، علی رشیدی، مسعود غلامی (سرعتی)، علیرضا نصر اصفهانی، سید جواد معنوی نژاد، سعید جواهری توانا، حامد تارودی، سعید شیرود، مجتبی قلی زاده (دریافت کننده)، جواد حسین آبادی، رضا صفایی و امین علوی (پشت خط زن)، مجتبی یوسفی، عبدالرضا علیزاده و ابوالفضل قلی پور (لیبرو).

تمرینات این تیم به صورت سه روز تمرین و یک روز استراحت پیگیری خواهد شد که صبح ها از ساعت 9 تا 11 و عصر ها از ساعت 15 تا 17 برگزار می شود.

انتهاي پيام/






تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن