تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815291427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به فکر آزاد راه تهران-شمال هستم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ فروردين ۱۳۹۳ (۱۵:۵ب.ظ)
وزير راه و شهر سازي: به فکر آزاد راه تهران-شمال هستم وزير راه و شهرسازي گفت: هيچ گاه نگفتم که ساخت آزادراه شمال از اولويت ما خارج شده است.
به گزارش خبرنگارخبرگزاري موج، عباس آخوندي در حاشيه کميسيون ايمني راه ها با اشاره به آخرين وضعيت آزادراه تهران- شمال افزود: هيچگاه نگفتم که ساخت آزادراه شمال از اولويت ما خارج شده اما اعلام کردم محور هراز در اولويت ما قرار دارد.
وي گفت:در صدد هستيم تا اين طرح در دو سال آينده به نتيجه برسد ضمن اينکه محور فيروزکوه هم در سال جاري اقدامات توسعه اي آن به پايان خواهد رسيد.
آخوندي با بيان که مباحث مربوط به آزادراه تهران شمال را پيگيري خواهم کرد ادامه داد: اين آزادراه سه مبحث فني، مالي و حقوقي دارد که گزارش هايي از آن تهيه شده است و درباره آن تصميم روشني اتخاذ خواهد شد، بنابراين تا پايان اين جلسات نمي توان اظهار نظري کرد.
وي تصريح کرد: در سال جاري با توجه به اقدامات سال گذشته افزايش رفاه و حقوق شهروندي در دستور کار ما قرار دارد که اولين حق شهروندان دسترسي آزاد به اطلاعات است.
وزير راه و شهرسازي افزود: در حال انجام بررسي در آزادراه شمال هستيم و تعيين تکليف قطعه دو و سه اين آزادراه منوط به بحث هاي فني، مالي و حقوقي است که گزارشاتي در اين خصوص تهيه شده و جلسات در حال پيگيري است.

در هدفمندي يارانه ها برنامه اي براي بخش مسکن نداريم
وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينکه فعلا برنامه مشخصي در بخش مسکن در زمان اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها نداريم، گفت: بايد با سازمان بهينه سازي مصرف انرژي برنامه هايي را تدوين کنيم تا با کاهش ميزان مصرف در منازل امکاناتي از منابع حاصل از کاهش مصرف به آنها اختصاص يابد.
آخوندي در ادامه با اشاره به اقدامات دولت در بخش حمل و نقل در اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه ها، گفت: اورهال موتور هواپيماها در دستور کار ما قرار دارد.
وي عنوان کرد:خوشبختانه مذاکرات ايران با طرف‌هاي غربي خوب پيش رفته است و براين اساس اجازه فروش و تعمير موتور هواپيما به صورت رسمي به شرکت‌هاي آمريکايي داده شده که اين دستاورد اصلي در حوزه اورهال هواپيما است.
آخوندي با تأکيد بر اينکه وزارت راه و شهرسازي برنامه هايي براي پرواز مجدد هواپيماهاي زمين گيرشده دارد،خاطر نشان کرد: براساس مذاکرات انجام شده با مسئولان بانک مرکزي قول مساعد براي تأمين نياز ارزي تعمير و خريد موتورهاي هواپيما داده شده است.
گفتني است در ماه‌هاي اخير حدود 14 هواپيما به ناوگان هوايي کشور افزوده شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن