تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820538071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به منظور تحقق اقتصاد مقاومتي پروژه‌هاي عمراني اولويت‌بندي مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ فروردين ۱۳۹۳ (۱۴:۵۸ب.ظ)
مديركل راه و شهرسازي كردستان: به منظور تحقق اقتصاد مقاومتي پروژه‌هاي عمراني اولويت‌بندي مي شوند مديركل راه و شهرسازي كردستان از اولويت‌بندي پروژه‌هاي عمراني اين اداره‌كل در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي نام برد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدصادق وجدي با بيان مطلب فوق گفت: متاسفانه برخي افراد معناي درست اقتصاد مقاومتي ر را درك نكرده‌اند.
وي خاطرنشان كرد: اين درحالي است كه به فرموده مقام معظم رهبري اقتصاد مقاومتي به معناي استفاده بهينه از امكانات و منابع موجود است.
به گفته مديركل راه و شهرسازي كردستان، اداره‌كل راه و شهرسازي استان كردستان در تمام اقدامات خود با تفكر بسيجي ورود پيدا كرده و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي را در راس برنامه‌هاي خود قرار داده است.
وجدي با اشاره به راهبرد اقتصاد مقاومتي نيز، افزود: متاسفانه برخي‌ها معناي درست اقتصاد مقاومتي را درك نكرده‌اند، چراكه معمولاً اقدامات برنامه‌هاي آنها با اين راهبرد مطابقت ندارد و بر اين باور هستند كه منظور از اقتصاد مقاومتي اقتصاد رياضتي است.
وي تصريح كرد: اقتصاد مقاومتي يعني اولويت‌بندي پروژه‌ها، استفاده مناسب و درست از منابع و اعتبارات، بهره‌وري و بهينه‌سازي لازم با توجه به اعتبارات و بودجه لازم، برنامه‌‌ريزي پروژه‌هاي بلند مدت و كوتاه مدت در سطح ملي و منطقه‌اي با كاهش هزينه‌ها به كمك اقتصاد داخلي است.
مديركل راه و شهرسازي كردستان بيان داشت: اداره راه و شهرسازي استان با مطالعات گسترده در سه حوزه كاري شامل ساخت آزادراه ،كنارگذر شرقي سنندج، جاده سنندج ـ همدان و جاده سنندج ـ مريوان با رويكرد اقتصاد مقاومتي گام برداشته است.
وجدي افزود: سعي كرده‌ايم طرح‌هاي مذكور را با هدف كاهش هزينه‌هاي احداث، كاهش ميزان تصادفات و سوانح حمل و نقل جاده‌اي، كاهش استهلاك وسايل حمل و نقل و غيره انجام دهيم و با اين كار گام مهمي در اقتصاد مقاومتي در استان برداشته و از كمترين امكانات بيشترين بهره را ببريم.
وي اضافه كرد: يكي ديگر از اقدامات موثر در راستاي اقتصاد مقاومتي احداث 270كيلومتر راه روستايي با هدف محروميت زدايي وجلوگيري ازروند روبه افزايش مهاجرت به شهرها است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن