تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814689733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايگاه اسكان مسافران نوروزي ری پذیرای چهار هزار میهمان بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران
پايگاه اسكان مسافران نوروزي ری پذیرای چهار هزار میهمان بود
ری - خبرگزاری مهر: همزمان با ایام تعطیلات نوروزی پايگاه اسكان مسافران نوروزي شهر ری مورد استقبال بيش از چهار هزار نفر قرار گرفت.



قائم مقام شهردار منطقه 20 تهران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارائه خدمات اقامتي به مسافران نوروزي و پذیرایی از زوار حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در ایام نوروز 93 اظهار داشت: به منظور سهولت دسترسی به اماکن زیارتی، رفاهی و خدماتی شش جایگاه سرپوشیده و مجهز برای اسکان موقت مسافران پیش بینی شد که 5 مورد آن ویژه فرهنگیان و ورزشگاه سلمان فارسی واقع در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)  نیز پذیرای دیگر مسافران بود که این ورزشگاه پذیرش 4 هزار میهمان نوروزی را به ثبت رساند.

اصغر عطائی با تاكيد بر اینکه به منظور ارائه خدمات بهینه و شبانه روزی به میهمانان نوروزی، عوامل ستاد مدیریت بحران و امور شهری آماده باش بودند، افزود: تمامی مراکز فرهنگی و ورزشی این منطقه نظیر مجموعه فرهنگی ورزشی ولیعصر(عج)، قمر بنی هاشم(ع)، ری شناسی و... به مسافران نوروزي و شهروندان خدمات فرهنگی و ورزشی ارائه کردند.

این مسئول با اشاره به فعالیت پايگاه هاي راهنماي مسافران نوروزي با همكاري شهرياران جوان و اداره ميراث فرهنگي شهرري در سطح منطقه گفت: ميدان نماز، ميدان هادي ساعي،  ميدان حرم حضرت عبدالعظيم(ع)، ضلع جنوب و شرق حرم حضرت عبدالعظيم(ع) و ورزشگاه سلمان فارسي محل برپايي ايستگاه هاي راهنمايي مسافران نوروزي بود.

وي  ضمن بيان اينكه اين ايستگاه ها  با هدف ارائه خدمات ويژه به مسافران و ميهمانان نوروزي شهر و آشنايي با آثار تاريخي و مذهبي شهرري برپا شد افزود: در اين پايگاه ها كتابچه «ري در آينه تاريخ» و بروشور آثار تاريخي ري- نشريات مرتبط با نوروز – نقشه مكانهاي اسكان مسافران نوروزي – بروشور هاي تورهاي گردشگري در ري و بسته هاي فرهنگي شامل نقشه مكانهاي گردشگري شهر تهران، بليط تخفيف سينما و تهران كارت بين بيش از 25 هزار مسافر توزيع شد.

این مسئول، ميزان استفاده كنندگان از تورهای رايگان ری گردی نسبت به نوروز سال گذشته را 15 درصد اعلام و خاطرنشان كرد: روزانه پنج دستگاه اتوبوس با ظرفيت 200 نفر  و دو هزار و 400 نفر بازديدكننده از آثار تاريخي و مذهبي ري بازديد كردند.

وي همچنين به آماده سازي بوستانها براي  خدمات رساني بهتر به شهروندان و مسافران پرداخت و افزود: كليه خدمات رفاهي از قبيل آلاچيق ها، مكانهاي پارك خودرو، امكانات بهداشتي جهت استراحت زائرين و مسافران در بوستانها در نظر گرفته شد


۱۳۹۳/۱/۱۸ - ۱۳:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن