تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814751425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهران بارانی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تهران بارانی می‌شود
از اواخر وقت امروز و سه شنبه در اردبیل و غرب سواحل دریای خزر افزایش دما و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.
آفتاب: کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه به سبب وزش باد از اواخر وقت امروز و طی فردا در عراق، مناطق واقع در غرب و جنوب غربی ایران شاهد گرد و غبار خواهند بود، گفت: از ساعت‌های پایانی فردا تهران بارانی می‌شود.
 
فریبا گودرزی در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه امروز آسمان تهران کمی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، اظهار داشت: از اواخر وقت فردا آسمان این کلانشهر نیمه ابری همراه با بارش پراکنده باران و رعد و برق خواهد بود.
 
کارشناس سازمان هواشناسی همچنین با اشاره به روند افزایش دمای هوا در کشور، بیان داشت: تا روز چهارشنبه دمای هوا در پایتخت روند افزایشی خواهد داشت.
 
وی اضافه کرد: طی روز جاری در مناطق واقع در شرق کشور شاهد وزش باد با سرعت قابل ملاحظه خواهیم بود.
 
این کارشناس سازمان هواشناسی بیان داشت: از اواخر وقت امروز و سه شنبه در اردبیل و غرب سواحل دریای خزر افزایش دما و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.
 
گودرزی همچنین از ورود سامانه جدید بارشی به کشور خبر داد و بیان داشت: به سبب فعالیت این سامانه بارشی از روز سه‌شنبه تا جمعه در غرب، دامنه‌‌های جنوبی البرز و شمال غرب کشور بارش پراکنده همراه با وزش باد و گاهی رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.
 
وی گفت: از اواخر وقت امروز و سه‌شنبه به سبب وزش شدید باد بر روی کشور عراق، آسمان قسمت‌های غرب و جنوب غرب کشور شاهد گرد و خاک خواهد بود، ضمن‌‌آنکه سرعت وزش باد در استان سیستان و بلوچستان 15 متر بر ثانیه پیش‌بینی می‌شود.




تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن